دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 شهريور 1397 - 06:15
رهبر معظم انقلاب اسلامی:

شهید رجایی را به عنوان یکی از اسوه‌های بزرگ تقوا، اخلاص و ایمان می‌شناسم

هشتم شهریور در تقویم رسمی کشورمان، روز مبارزه با تروریسم نام گرفته است و این روز هرساله یادآور تاریخی غم‌انگیز یعنی سالروز انفجار دفتر نخست‌‌وزیری به دست گروهک تروریستی منافقین و شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر در خاطرات ایرانیان است.
کد خبر : 307658

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، امروز سی و هفتمین سالگرد شهادت محمدعلی رجایی و محمدعلی باهنر است که در هشتم شهریور ۱۳۶۰ با انفجار بمب توسط گروهک منافقین به شهادت رسیدند.


رهبر معظم انقلاب اسلامی در این رابطه می‌فرمایند: من، شهید رجایی را به عنوان یکی از اسوه‌های بزرگ تقوا و اخلاص و ایمان می‌شناسم. این دو عنصر خدمتگزار (رجایی و باهنر) را باید به عنوان عناصر فراموش نشدنی در تاریخ دولت و انقلاب خودمان همواره به یاد داشته باشیم. این دو بزرگوار، حقاً و انصافاً، از عناصر برگزیده و برجسته این کشور و نظام بودند. امتحان داده و دلسوز و مردمی بودند. وجودشان با آرمان‌های انقلاب آمیخته بود. طعم سختی‌ها را چشیده بودند. دوران مجاهدت و مبارزه برای پیروزی اسلام را با توفیقات و سربلندی پشت سر گذاشته بودند. همه این‌ها ارزش‌هایی بود که در این عزیزان وجود داشت. مرحوم شهید آقای رجایی و مرحوم شهید آقای باهنر، حقیقتاً دو نمونه برجسته از یاران انقلاب و امام بودند.


انتهای پیام/4071


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب