دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 شهريور 1397 - 14:59
رئیس بیمارستان بوعلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی خبر داد؛

پرداخت بخشی از بدهی‌های گذشته بیمارستان بوعلی

رئیس بیمارستان بوعلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی اعلام کرد: مبالغ سنگینی از بدهی‌های گذشته بیمارستان را پرداخت کردیم، امیدوارم در آینده شاهد رشد کیفی و بهبود وضعیت مالی بیمارستان باشیم.
کد خبر : 307615

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، منوچهر امیرفیروزکوهی، معاون توسعه و منابع بیمارستان بوعلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی، در مراسم جشن عید سعید غدیر، بزرگداشت روزهای پزشک و کارمند، گفت: در مسیر پیشرفت بیمارستان بوعلی گام‌های بلندی برداشته شده که نیاز به همراهی کادر درمانی و اجرایی داریم و با همدلی می‌توان همانند همیشه به مشکلات فائق آمد.


امیر ایجادی، رئیس بیمارستان بوعلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی نیز اظهار کرد: تعدادی از طرح‌های بیمارستان مانند ICU که نیمه‌کاره رها شده بود، به‌زودی با طرح‌های دیگر در دست اجرا، به اتمام خواهند رسید.


ایجادی با تشکر از مدیران دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص پرداخت دیون و بهبود وضعیت مالی بیمارستان گفت: با مساعدت و پیگیری‌های دکتر طهرانچی، ریاست دانشگاه، دکتر نفر، معاون علوم پزشکی و دکتر سیدعلی ابطحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران توانستیم مبالغ سنگینی از بدهی‌های گذشته بیمارستان را پرداخت کنیم و امیدوارم در آینده شاهد رشد کیفی و بهبود وضعیت مالی بیمارستان باشیم.


حجت‌الاسلام رضا تاج‌آبادی نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران درباره امامت و ولایت و اهداف غدیر سخنرانی کرد و به جایگاه و مقام و منزلت امیرالمؤمنین(ع) پرداخت.


در پایان از کارکنان و برندگان مسابقه پیام غدیر با اهداء لوح و جوایز قدردانی شد.


انتهای پیام/4040


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته