دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 شهريور 1397 - 13:34
سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی:

تعاون‌گران حامی مناسب برای سرمایه‌گذاری ندارند

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تعاون‌گران همواره دارای فکر، اندیشه و ایده بوده‌اند لیکن برای اجرای ایده‌های تعاونی‌ها، حامی‌ سرمایه‌گذاری و اخذ تسهیلات بانکی وجود نداشته است.
کد خبر : 307605

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون، انوشیروان محسنی بندپی در مجمع عمومی عادی سالیانه صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون مزیت این صندوق را نگاه حمایتی به بخش تعاون دانست و گفت: تعاون‌گران همواره دارای فکر، اندیشه و ایده بوده‌اند لیکن برای اجرای ایده‌های تعاونی‌ها، حامی سرمایه‌گذاری و اخذ تسهیلات بانکی وجود نداشته است.


وی گفت: صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون با هدف‌گذاری درست توانسته است نقش خود را به خوبی ایفا نماید و اقداماتی چون افزایش سطح خدمات را نیز در دستور کار خود قرار داده تا بتواند سهم مهمی در ارتقاء سهم بخش تعاون به 25 درصد اقتصاد کشور داشته باشد.


سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: با توجه به عملکرد خوب صندوق امیدواریم این اقدامات تسهیل‌گر با شناسایی مزیت‌های منطقه‌ای و روستایی و حمایت از طرح‌های جدید و دانش‌بنیان با قدرت بیشتری ادامه داشته باشد و این خدمات برجسته صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون با شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی مطلوب برای مردم قابل مشاهده و رصد باشد.


رشد عملکرد صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون در سال 96


در جلسه مجمع عمومی سالیانه صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون که با حضور سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اعضای مجمع برگزار شد، مهدی حسین‌نژاد، مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون، گزارشی از فعالیت‌های صندوق در سال 96 را به حاضرین ارائه داد و پس از آن اعضای مجمع به بیان نکاتی در خصوص فعالیت‌های صندوق پرداختند.



در ادامه این مجمع، حسابرس مستقل و بازرس قانونی گزارشی را جهت استماع اعضاء، از نحوه عملکرد و صورت‌های مالی شامل سود و زیان و ترازنامه بیان داشتند که نظر نهایی حسابرس بر عملکرد استاندارد صندوق و رشد صورت‌های مالی منتهی به پایان سال 96 صحه گذاشت و صورت‌های مالی صندوق، مطلوب اعلام شد.



انتهای پیام/4076


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته