دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
از سوی رئیس مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری؛

آخرین مهلت شرکت در فراخوان کتاب سال کارتون و کاریکاتور اعلام شد

رئیس مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری گفت: آخرین مهلت شرکت هنرمندان در فراخوان کتاب سال کارتون و کاریکاتور، 15 شهریور ماه است.
کد خبر : 307599

مسعود شجاعی طباطبایی در گفتگو با خبرنگار حوزه هنرهای تجسمی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، در خصوص فراخوان عمومی اولین کتاب سال کارتون و کاریکاتور که در سال 97 برگزار می‌شود، گفت: هنرمندان برای شرکت در این فراخوان تا 15 شهریور 97 فرصت دارند آثار خود را در حوزه کاریکاتور و کارتون و با موضوع آزاد به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.


وی ادامه داد: چاپ کتاب‌های سال کمک می‌کند تا از ظرفیت‌های هنری هنرمندان جوان و پیشکسوت نهایت استفاده را ببریم و یکی از مواردی که در انتخاب موضوع آزاد برای این کتاب مد نظر داشتیم به خاطر محدود نشدن هنرمندان و مشارکت حداکثری آن‌ها بود.


رئیس مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری از حضور آثار هنرمندان پیشکسوت و حرفه‌ای در این رونمایی خبر داد و اظهار کرد: سعی داریم تا در کنار بخش هنرمندان جوان از آثار هنرمندانی که سال‌ها در حوزه کاریکاتور فعالیت کردند نیز استفاده کنیم و امیدوارم که چاپ این کتاب به عنوان یک مرجع خوب در اختیار هنرمندان قرار بگیرد.


شجاعی ادامه داد: شرکت در فراخوان برای همه آزاد و شامل هیچ گونه مبلغی به عنوان هزینه ثبت نام نمی شود؛ از این‌رو هنرمندانی که اثر یا آثارشان در این مجموعه چاپ شود یک نسخه از کتاب را به صورت رایگان دریافت می‌کنند.


گفتنی است؛ هنرمندان برای شرکت در این فراخوان و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق آدرس سایت مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری به نشانی https://www.tajasomi.ir و یا تلفن‌های 22868600 و 22846928 کسب اطلاع نمایند.


انتهای پیام/4072/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته