دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 شهريور 1397 - 11:06
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفتگو با آنا:

ورزشگاه شهید وطنی آماده میزبانی از استقلال نیست/ باید ورزشگاه دیگری معرفی کنند

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: ورزشگاه شهید وطنی فعلاً آماده میزبانی از تیم استقلال در هفته هفتم لیگ برتر نیست.
کد خبر : 307534

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال نساجی مازندران در حالی در تاریخ 31 شهریورماه در رقابت‌های لیگ برتر باید از استقلال پذیرایی کند که ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر هنوز تکمیل نشده و این موضوع میزبانی نساجی‌چی‌ها را به خطر انداخته است.


موضوع وقتی جدی‌تر می‌شود که سازمان لیگ در نامه‌ای به باشگاه نساجی بر ضرورت رفع هرچه سریع‌تر مشکلات این ورزشگاه برای میزبانی از استقلال تأکید کرده است و این نامه هشداری برای سران باشگاه نساجی است که در زمان اندک باقی مانده تا بازی با آبی‌های پایتخت این مشکلات برطرف شود.


بر این اساس، به سراغ علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی رفتیم تا آخرین وضعیت رفع مشکلات ورزشگاه شهید وطنی را از زبان وی بشنویم.


امیری در گفتگو با خبرنگار ورزشی آنا در مورد وضعیت ترمیم ورزشگاه وطنی گفت: شما در خصوص این موضوع از مدیرکل تربیت‌بدنی استان مازندران سؤال کنید، بنده در جریان تکمیل ورزشگاه نیستم.


مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران اضافه کرد: مسئولان استان مازندران درصدد رفع این مشکلات هستند تا میزبانی نساجی از تیم استقلال دچار اخلال نشود، امیدواریم تا روز بازی این ورزشگاه بازسازی شود.


برای آگاهی از جزئیات بیشتر به سراغ رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ رفتیم تا نظر وی را در این خصوص بدانیم.


فتاحی با بیان اینکه باید تا یک هفته قبل از آغاز بازی با استقلال ورزشگاه نساجی تکمیل شود، عنوان کرد: مسئولان تربیت‌بدنی استان مازندران و باشگاه نساجی باید هرچه زودتر نسبت به بازسازی و تکمیل ورزشگاه شهبد وطنی اقدام کنند در غیر اینصورت باید ورزشگاه دیگری را برای میزبانی معرفی کنند.


وی در خصوص اینکه چرا تا قبل از بازی با استقلال مجوز برگزاری بازی‌های لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی صادر شده بود و حالا اعلام می‌کنید که ورزشگاه باید بازسازی و تکمیل شود؟ چنین پاسخ داد: چون استقلال هواداران زیادی در مازندران دارد و با ازدحام هواداران دو تیم، ممکن است خدای نکرده اتفاقی بیفتد، بنابراین تصمیم گرفتیم که ورزشگاه باید به استاندارد مورد نظر برای برگزاری مسابقه برسد.


انتهای پیام/ب/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته