دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مرداد 1394 - 11:26
در گفت و گو با آنا

سخنگوی باشگاه ملوان: اعتراض گل‌محمدی به‌خاطر باخت ذوب‌آهن بود/ به دنبال حفظ قلعه‌نویی هستیم

محمود آذرگون گفت: قلعه نویی بر پرداخت مبالغ بازیکنان تاکید کرده و چیزی برای خودش نخواسته است.
کد خبر : 30753

سخنگوی باشگاه ملوان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا اظهار داشت: «با توجه به انگیزه ای که در بین بازیکنان و مربیان تیم ملوان وجود دارد غلبه بر تیم دوب آهن تعجب آور نبود.»


وی افزود: «در بازی مقابل ذوب آهن بازیکنان ملوان بازی بسیار خوبی انجام دادند؛ به خصوص بازیکنان سرباز که با تمام وجود هر چه در چنته داشتند را عرضه کردند.»


آذرگون درباره اظهارات یحیی گل محمدی مبنی بر اینکه چمن زمین انزلی بیش از حد بلند بود، عنوان کرد: «نباید از صحبت های گل محمدی تعجب کرد. شاید اگر این بازی را ذوب آهن برده بود وی این حرف ها را نمی زد. قبل از بازی هم ذوب آهنی ها به بلند بودن چمن اعتراض داشتند اما داور پس از مشاهده زمین اعلام کرد که چمن هیچ مشکلی ندارد.»


سخنگوی باشگاه ملوان در پاسخ به این سوال که احتمال جدایی قلعه نویی از این تیم بخاطر مشکلات پدیده آمده درباره مالکیت باشگاه چقدر است؟ گفت: «ما به دنبال این هستیم که با تهیه مبلغی قسمتی از قراردادهای بازیکنان و مربیان را پرداخت کنیم. من شخصا در این رابطه صحبتی با قلعه نویی نداشته ام اما وی در مصاحبه هایی که منتشر شده تنها بر پرداخت مبالغ بازیکنان تاکید کرده و چیزی برای خودش نخواسته است. امیدواریم بتوانیم طی چند روز آینده این مبلغ را تهیه کنیم.»


وی با اشاره به دیدار هفته آینده تیم ملوان مقابل استقلال تهران خاطرنشان کرد: «ملوان در طول سالیان گذشته بهترین بازی هایش را مقابل استقلال و پرسپولیس انجام داده است. با توجه به بردی که ملوان مقابل دوب آهن به دست آورده، بازیکنان ما در بهترین شرایط روحی هستند و بدون شک حریف آسانی برای استقلال نخواهند بود.»


آذرگون درباره اظهارات بهشتی مبنی بر قرارداد 300 میلیونی یکی از کارمندان باشگاه ملوان اظهار داشت: «پیشگاه هادیان یکی از پیشکسوتان و دلسوزان باشگاه ملوان است و در طول سالیان گذشته حسن نیت خود را نسبت به این باشگاه ثابت کرده است. قرارداد 300 میلیونی وی توسط بهشتی پیشنهاد شده بود و پیشگاه هادیان هیچ نقشی در تعیین این مبلغ نداشت.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته