دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 شهريور 1397 - 09:43
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خبر داد:

ترافیک سنگین در محور کرج -چالوس

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به تشریح آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی پرداخت و از ترافیک سنگین در محور کرج -چالوس خبر داد.
کد خبر : 307504

نادر رحمانی در گفتگو با خبرنگار انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، به تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور پرداخت و اظهار کرد: برابر استعلام به عمل آمده و پایش تصویری این مرکز هم‌اکنون در مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس (محدوده‌های ابتدای محور تا کیلومتر 4 و آدران) ترافیک سنگین و در طول محور نیمه سنگین گزارش شده است.


وی با اشاره به وضعیت ترافیکی محور هراز اضافه کرد: در مسیر جنوب به شمال محور هراز (محدوده‌های آب اسک تا گزنک و سه راهی چلاو) ترافیک سنگین و در طول محور نیمه سنگین اعلام شده است.


به گفته رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در مسیر جنوب به شمال محور منجیل-رودبار هم ترافیک نیمه سنگین مشاهده می‌شود.


وی با اشاره به وضعیت ترافیکی آزادراه تهران-کرج تصریح کرد: همچنین در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین (محدوده مهرویلا تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج (محدوده‌های پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره) ترافیک نیمه‌سنگین است.


رحمانی تاکید کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.


انتهای پیام/4039/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته