دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 شهريور 1397 - 09:59
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز:

رئیس‌جمهور صحبت‌هایش در تلویزیون را در مجلس تکرار کرد

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز و نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌جمهور در صحن علنی مجلس، مجدداً همان کلیاتی را بیان کرد که قبلاً در مصاحبه‌هایش در تلویزیون گفته بود.
کد خبر : 307495

حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا با اشاره به جلسه سؤال نمایندگان مجلس شورای اسلامی از رئیس‌جمهور که روز گذشته برگزار شد، گفت: مجلس به وظیفه قانونی و نظارتی خود عمل کرد و سؤالاتی را از رئیس‌جمهور در پنج محور ترتیب داد. رئیس‌جمهور هم به مجلس آمد و به سؤال‌کنندگان، پاسخ‌هایی داد؛ البته آرامش خوبی بر کل فضای مجلس حاکم بود و مباحث هم به صورت قانونی، منطقی و مستند بیان شد.


وی افزود: از پنج محوری که از رئیس‌جمهور سؤال شد، یک محور درباره تحریم‌ها بود که پاسخ رئیس‌جمهور قانع‌کننده بود؛ اما پاسخ روحانی به چهار سؤال دیگر نتوانست نمایندگان مجلس را قانع کند. روحانی در گذشته قول‌هایی داده‌ که متأسفانه عملی نشده و حتی در گزارشی که کمیسیون‌های صنایع و بودجه و دیوان محاسبات ارائه کردند، قانون‌گریزی از دولت در آن منعکس شده است.


عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: رئیس‌جمهور در صحن علنی مجلس مجدداً همان کلیاتی را بیان کرد که قبلاً در مصاحبه‌هایش در تلویزیون گفته بود و مجلس هم از صحبت‌های ایشان قانع نشد و نمایندگان مجلس هم عدم توجه به سخنان روحانی را با آرای خود نشان دادند.


سالک درباره ادامه روند قانع نشدن نمایندگان از پاسخ‌های رئیس‌جمهور گفت: با توجه به قانع نشدن نمایندگان مجلس شورای اسلامی، پرونده سؤال‌ها از رئیس‌جمهور از طریق هیأت رئیسه به دیوان عالی کشور ارسال و در آنجا سؤال‌کنندگان به همراه حقوقدانان مطالب را بررسی می‌کنند.


انتهای پیام/4071/ن



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب