دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1397 - 20:25
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خبر داد:

ارجاع طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش به هیأت رئیسه مجلس/ بررسی سوالات ۱۶ گانه نمایندگان در صحن علنی مجلس

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی از ارجاع طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش به هیأت رئیسه مجلس خبر داد و گفت: نمایندگان امضاءکننده استیضاح، از پاسخ‌های بطحایی قانع نشدند.
کد خبر : 307436

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از خانه ملت، میرحمایت میرزاده با تشریح جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت: اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه پیگیری و بررسی طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش، از پاسخ‌های وی به 16 سؤال مطروحه از سوی نمایندگان قانع نشدند.


نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی، افزود: اکثریت نمایندگان متقاضی استیضاح از پاسخ‌های وزیر قانع نشدند؛ لذا کمیسیون آموزش و تحقیقات گزارش را به هیأت رئیسه ارجاع خواهد داد تا در مورد زمان اعلام وصول آن و در دستور قرار گرفتن مجلس تصمیم‌گیری کند.


سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به محورهای 16 گانه این طرح استیضاح اشاره کرد و گفت: کاهش اعتبارات آموزش‌ و پرورش، کاهش اعتبارات نوسازی و بازسازی مدارس، تضعیف دانشگاه فرهنگیان با گرفتن نیروهای خدماتی، جعل مطالب در کتب درسی، ورود زودهنگام دانشگاه فرهنگیان به تبلیغات انتخاباتی، عدم پایبندی به برنامه‌های ارائه‌شده در روز رأی اعتماد، بی‌توجهی به زبان محلی، عدم پذیرش مسئولیت در مورد حوادث برخی مدارس، سوءمدیریت در برخی مدارس و ... برخی از سؤالات مطروحه از سوی این نمایندگان به شمار می‌آید.


انتهای پیام/4009/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته