دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1397 - 16:00

تظاهرات آلمانی‌ها برای قتل یه مرد 30 ساله

قتل یک مرد آلمانی منجر به اعتراض تظاهرات کنندگان راست‌گرای افراطی شد که خواستار حضور سایر اقشار جامعه در این اعتراضات هستند.
کد خبر : 307344

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از ایندیپندنت، به دنبال کشته شدن مردی در شهر چمنیتز آلمان، معترضان خواستار حضور هرچه بیشتر مردم در خیابان‌ها برای ادامه اعتراضات شدند.


پلیس این کشور اعلام کرد، در واکنش به حضور صدها فعال راست‌گرای افراطی که به کشته شدن یک مرد آلمانی معترض بودند نیروهای بیشتری برای مقابله با تظاهرات کنندگان به خیابان‌ها فرستاده است.


سخنگوی دولت آلمان هم ضمن محکوم کردن این رفتارهای خشونت‌آمیز گفت: آنچه دیروز در ویدیوهای ثبت شده از این درگیری مشاهده کردیم تأسف‌بار است و این حوادث در کشور ما جایی ندارد. مردم ما کشته می‌شوند، و افرادی که مرتکب قتل می‌شوند از جاهای دیگری به کشور ما می‌آیند، ما چنین اتفاقاتی را تحمل نخواهیم کرد.


سخنگوی دولت آلمان با انتقاد از قانون‌گذاران در کشورش ادامه داد: متأسفانه مقامات آلمانی نمی‌توانند از شهروندان محافظت کنند.


دادستان آلمان اعلام کرد یک مرد 23 ساله سوری و یک مرد عراقی 22 ساله، به اتهام قتل بازداشت شدند، این اتفاق به دنبال درگیری دو روز پیش با یک مرد 30 ساله آلمانی اتفاق افتاده است.


مقامات قضایی آلمان گفته‌اند تحقیق در مورد انگیزه احتمالی این دو نفر برای کشتن این شهروند آلمانی ادامه دارد.


انتهای پیام/4077/4068


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته