دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کمالیان تأکید کرد:

بازنگری و بررسی نظام عرضه و تقاضای دوره‌های آموزشی

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در جلسه توجیهی بروزرسانی طرح جامع آموزشی، در مورد برنامه ششم توسعه دانشگاه گفت: در سند تحول و برنامه ششم توسعه دانشگاه، درصدد هستیم نظام عرضه و تقاضای دوره‌های آموزشی را بازنگری و بررسی کنیم.
کد خبر : 30732

به گزارش خبرگزاری آنا، امین‌رضا کمالیان افزود: دانشگاه آزاد اسلامی ملزم به پیروی از سند تحول آموزش عالی با رویکرد تحقق اهداف سند چشم‌انداز است.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با توجه به اجرای اهداف کلان دانشگاه در راستای آمایش سرزمین، تأکید کرد: در امتداد برنامه‌های توسعه قبل باید به سمت گسترش تحصیلات تکمیلی و ایجاد رشته‌های بین رشته‌ای حرکت کنیم.


این مسئول با توجه به تلاش بیش از پیش دانشگاه برای همکاری و هماهنگی با دیگر دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان به منظور تدوین جامع هرم مشاغل در راستای تاسیس رشته‌های مورد تقاضای اقتصاد کشور گام‌های مؤثری برداشته‌است.


در بخش دیگری از این جلسه علیرضا هیراد به سیاست‌های کلان دانشگاه در راستای آمایش سرزمین اشاره کرد و گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که بتوانیم از زیر ساخت‌های موجود در دانشگاه حداکثر استفاده را داشته‌باشیم.


در ادامه مسئول بروز رسانی طرح جامع آموزش در استان سیستان و بلوچستان نحوه‌ی تکمیل فرم‌های طرح جامع آموزشی را برای معاونان آموزشی واحدها توضیح داد و پاسخ‌گوی سوالات آنها در این زمینه بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته