دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1397 - 12:41
عضو شورای فنی کشتی فرنگی در گفتگو با آنا:

موافق تغییر اشکانی نیستم/ مسئولیت موقت تیم ملی با پازاج

عضو شورای فنی کشتی فرنگی گفت: باتوجه به اینکه 40 روز دیگر تا آغاز رقابت‌های جهانی زمان باقی‌‌مانده است، با تغییر سرمربی تیم ملی موافق نیستم.
کد خبر : 307303

بهرام مشتاقی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا درباره تغییر سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: قرارداد سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تا پایان بازی‌های آسیایی بود و حالا با تمام شدن این رقابت‌ها بحث تغییر مربی مطرح شده است. مدیر تیم‌های ملی این اختیار را دارد که چند گزینه برای هدایت تیم ملی به شورای فنی پیشنهاد بدهد و بعد ما آن را بررسی و‌ گزینه نهایی را اعلام کنیم. در بین نفرات پیشنهاد شده برای هدایت تیم ملی کشتی، نام اشکانی هم وجود دارد.


وی ادامه داد: ما از عملکرد اشکانی راضی هستیم و با توجه به اینکه رقابت‌های جهانی 40 روز دیگر برگزار می‌شود، خیلی با تغییر سرمربی موافق نیستیم، اما همان‌طور که گفتم مدیر تیم‌های ملی این تصمیم را گرفته و گزینه‌هایی را هم معرفی کرده است. به هر حال باید جلسه برگزار شود و دیگر اعضای شورای فنی هم نظرات خودشان را اعلام کنند تا تصمیم نهایی گرفته شود. تا زمانی هم که شورای فنی بر روی گزینه مورد نظر صحه نگذارد گزینه‌ای قطعی نیست.


عضو شورای فنی در مورد مسئولیت تیم ملی تا انتخاب سرمربی گفت: ما یک هفته زمان خواستیم تا بعد از بررسی گزینه‌های‌ پیشنهادی از سوی مدیر تیم‌های ملی نظر‌ نهایی را اعلام کنیم، اما شاید زودتر از یک هفته اعلام شود و چیزی مشخص نیست. در حال حاضر پازاج مدیر تیم‌های ملی مسئولیت ملی‌پوشان را برعهده دارد و شاید حتی پس از بررسی ما، اشکانی در سمت خود ابقا شود و مسئولیت تیم را به او بسپاریم.


مشتاقی تاکید کرد: زمان زیادی تا آغاز رقابت‌های جهانی باقی نمانده و نمی‌توانیم در این زمان کم، ریسک کنیم. بدون‌شک با تغییر مربی، شرایط تمرینی برخی ملی‌پوشان هم دچار تغییر می‌شود و ممکن است نتیجه‌ای که مدنظر ماست حاصل نشود. در حال حاضر اسکلت تیم شکل گرفته است و برخی ملی‌پوشان مانند عبدولی، قادریان و طاهری به لهستان اعزام می‌‌شوند تا بازه کاری آنها را بررسی کنیم و بعد از آن هم برای حضور در رقابت‌های جهانی شرایط کلی ملی‌پوشان را بررسی می‌کنیم و کسانی که از شرایط آمادگی خوبی برخوردارند 15 روز مانده به رقابت‌های جهانی انتخاب می‌شوند.


انتهای پیام/4057


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته