دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1397 - 07:02
مربی سابق پرسپولیس در گفتگو با آنا:

پرسپولیس مقابل الدحیل از پیش بازنده نیست/ کار شاگردان برانکو سخت است

مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی مقابل الدحیل سخت و حساس است، اما به نظرم هر دو تیم شانس برد دارند و نباید از پیش پرسپولیس را بازنده بدانیم.
کد خبر : 307194

حسین عبدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در مورد بازی پرسپولیس مقابل الدحیل در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی برابر تیم‌های عربی همیشه حساسیت بالایی داشته است، به خصوص اینکه این بازی در خارج از خانه برگزار می‌شود. امیدوارم بازیکنان پرسپولیس با تمرکز بالا بتوانند از پس این رقابت بربیایند و نتیجه بگیرند. در بازی رفت همه تلاش بازیکنان پرسپولیس باید به بسته نگه داشتن دروازه‌شان ختم شود. اگر هم گلی دریافت کردند باید با نتیجه تساوی بازی را به پایان برسانند.


وی ادامه داد: مطمئناً پرسپولیس اگر در بازی رفت گلی دریافت کند، در بازی برگشت آن را جبران خواهد کرد. مهم‌ترین اصلی که بازیکنان در این بازی باید مدنظر قرار دهند این است که زمان خود را به‌خوبی مدیریت کنند.


عبدی در مورد بازیکنان پرسپولیس و ترکیب این تیم مقابل الدحیل عنوان کرد: به نظرم ترکیب پرسپولیس تفاوت زیادی با فصل‌های گذشته نکرده است، با حضور بازیکنانی که در ترکیب تیم هستند به نظرم کادر فنی دستش برای تعویض کمی بسته است. با این حال بازیکنان اگر تمرکز کنند می‌توانند‌ این بازی را با نتیجه قابل قبول به پایان برسانند. امسال پرسپولیس بهترین نفرات را در ترکیب دارد و اگر در لیگ امسال در چند بازی نتیجه نگرفته به دلیل قدرتمند شدن تیم‌های دیگر است. امسال برخلاف فصل‌های گذشته تیم‌ها بازیکنان خوبی جذب کردند و کار برای قهرمانی سخت است.


مربی سابق پرسپولیس با بیان اینکه هر دو تیم شانس برد دارند، خاطر‌نشان کرد: این بازی اهمیت زیادی برای هر دو تیم دارد، اما به نظر من هر دو تیم شانس برد دارند. ضمن اینکه بازیکنان ما همیشه نشان دادند مقابل تیم‌های قدرتمند بهتر بازی می‌کنند. به نظرم نباید پرسپولیس را از پیش بازنده بدانیم و مطمئن باشیم شاگردان برانکو تمام تلاش خودشان را می‌کنند.


انتهای پیام/4057



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته