دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1397 - 02:05

مذاکرات صحن علنی مجلس، مباحث دوره چهارم و پنجم مجلس درباره دانشگاه آزاد منتشر شد

جلد دوم کتاب مذاکرات صحن علنی مجلس، درباره جلسه‌های دوره چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی که در خصوص دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شده است، منتشر شد.
کد خبر : 307107

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، با توجه به اهمیت ارتباط و نقش سازنده مجلس شورای اسلامی با دانشگاه آزاد اسلامی در گسترش عدالت آموزشی سراسر کشور، دفتر مطالعات و تدوین تاریخ دانشگاه آزاد اسلامی، تصمیم گرفت تا کلیه مذاکرات صحن علنی مجلس شورای اسلامی در خصوص دانشگاه آزاد اسلامی را در قالب مجموعه‌ای چهار جلدی با عنوان دانشگاه آزاد اسلامی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گردآوری و منتشر کند.


اولین جلد از این مجموعه کتاب‌ها به بررسی مذاکرات صحن علنی مجلس شورای اسلامی در دوره‌های دوم و سوم اختصاص دارد. از آنجا که تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1361 مقارن با نیمه دوم دوره اول مجلس شورای اسلامی بوده و در آن زمان به دلیل طی مراحل مقدماتی و تأسیس، صحبتی در خصوص دانشگاه آزاد اسلامی در صحن مجلس اول صورت نگرفته، بنا بر این شروع این مجموعه کتاب‌ها از مجلس شورای اسلامی دوم است.


جلد دوم این کتاب هم به دو بخش بررسی دوره چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی اختصاص دارد که فصل اول آن نگاهی اجمالی بر چهارمین مجلس شورای اسلامی دارد و فصل دوم با عنوان دانشگاه آزاد اسلامی در بیانات قبل از دستور مجلس چهارم و فصل سوم نیز با عنوان دانشگاه آزاد اسلامی در دستور کار مجلس چهارم، به چاپ رسیده است.


بخش دوم این کتاب به پنجمین مجلس شورای اسلامی می‌پردازد و شامل سرفصل‌های نگاهی اجمالی بر پنجمین مجلس شورای اسلامی، دانشگاه آزاد اسلامی در بیانات قبل از دستور مجلس پنجم و دانشگاه آزاد اسلامی در دستور کار مجلس پنجم می‌شود.


برای سهولت دسترسی به مطالب این مجموعه، ابتدای تمامی مذاکرات صورت گرفته موضوع مورد نظر در دو قسمت موضوع اصلی که از کلیت بیشتری برخوردار است و موضوعات فرعی که به جزئیات مذاکرات می‌پردازد؛ درج شده است.


جلد دوم کتاب مذاکرات صحن علنی مجلس در قالب 190 صفحه و در شمارگان 500 نسخه توسط سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی و با همکاری اداره کل مطالعات و پژوهش‌ها منتشر شده است.


انتهای پیام/4072/4031/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته