دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 شهريور 1397 - 14:08
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

مجاهدت‌های مدافعان حرم اهداف شوم دشمنان را خنثی کرد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: مقاومت و مجاهدت‌های مدافعان حرم و تلاش‌های ارتش و ملت سوریه مانع از تحقق اهداف شوم نظام سلطه و سرسپردگان آن‌ها شد.
کد خبر : 307065

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا از روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امیرسرتیپ امیر حاتمی در جمع فرماندهان محور مقاومت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم اظهار کرد: خداوند متعال را شاکرم که توفیق زیارت و دیدار شما رزمندگان مجاهد را نصیب بنده کرد و بدانید همه ما قدردان ایثار و جانفشانی شما هستیم.


وی با اشاره به توطئه دشمنان در کشور سوریه و جان باختن جمع تعداد زیادی از مردم این کشور توسط گروهک تروریستی داعش افزود: آنچه که در عراق و سوریه اتفاق افتاد در چارچوب سلسله توطئه‌هایی بود که آمریکا از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون علیه آن برنامه‌ریزی کرده است.


وی با تجلیل و قدردانی از مجاهدت‌ها، جانبازی‌ها و ایثارگری رزمندگان محور مقاومت اظهار کرد: چنانچه مقاومت در سوریه و عراق اتفاق نمی‌افتاد، ایران با سرزمین تحت حاکمیت داعش مرز مشترک داشت درحالی‌که داعش مدعی سرزمین ایران نیز بود.


وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به نبرد ارتش سوریه با گروهک تروریستی داعش و آنچه که بر مردم این کشور گذشت، گفت: مقاومت و مجاهدت‌های مدافعان حرم و تلاش‌های ارتش و ملت سوریه مانع از تحقق اهداف شوم نظام سلطه و سرسپردگان آن‌ها شد.


حاتمی بابیان اینکه این سلسله توطئه‌ها ادامه خواهد یافت، تصریح کرد: لازم است برای خنثی کردن آن‌ها آمادگی کامل داشته باشیم. هدف اصلی دشمن در این توطئه‌ها ایجاد تهدید و بی‌ثبات‌سازی کشورهای منطقه است و آنچه که می‌تواند مانع از تحقق اهداف و برنامه‌های دشمنان شود حفظ قابلیت‌های کسب شده به‌ویژه توانمندی‌های راهبردی است.


انتهای پیام4071/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته