دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آنا خبر می‌دهد؛

پیام تبریک و تسلیت آقای رئیس به جای گره‌گشایی از کار مردم+عکس

آقای مدیر که با جامعه میلیونی قشر زحمتکش و رنج‌دیده بازنشستگان سروکار دارد چند وقتی است به جای گره‌گشایی از کار مردم، مشغول صدور پیام تبریک و تسلیت است.
کد خبر : 307053

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، سازمان‌ها و نهادهای عمومی همان‌طور که از نام آنها مشخص است وظیفه مهم و خطیری برای خدمت‌رسانی به اقشار مختلف مردم دارند و انتظار عامه مردم از آنها نیز به همین صورت است.


اما در برخی مواقع مشاهده می‌شود که این نهادها به دلایل مختلف سعی در ورود به سایر اقدامات به ظاهر عامه‌پسند اما غیرمرتبط با وظایف‌شان دارند تا از این رهگذر محبوبیت بیشتری در افکار عمومی به دست آورند.
برای نمونه، نگاهی به پایگاه اطلاع‌رسانی صندوق بازنشستگی کشوری بیانگر این واقعیت است که مدیرعامل این صندوق با وجود وظایف متعدد و تنگناها و مشکلات مختلف حوزه بازنشستگان مدتی است که به صدور پیام تبریک و تسلیت، علاقه بیشتری پیدا کرده و به طور مداوم در حال انتشار این گونه پیام‌ها از طریق وب سایت این صندوق است.



این در حالی است که بازنشستگان پیگیر مطالبات و معوقات و حل مشکلات مختلف خود هستند و انتظار دارند که این نهاد، وظیفه اصلی خود را به درستی انجام دهد.
برخی مسئولان فکر می‌کنند برای ماندگار شدن در ذهن مردم حتماً باید در مراسم ختم یا تقدیر از افراد مشهور حضور پیدا کنند در حالی که مردم ما مسئولی را دوست دارند که به مسائلشان رسیدگی کرده و گره‌ای از مشکلاتشان باز کنند.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته