دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 شهريور 1397 - 10:38
جانشین فرمانده یگان ویژه انتظامی تهران بزرگ:

ورود هرگونه اشیای پرتابی، ترقه و لیزر برای بازی استقلال و السد ممنوع است

جانشین فرمانده یگان ویژه انتظامی تهران بزرگ با اشاره به بازی امشب تیم‌های استقلال و السد قطر در ورزشگاه آزادی گفت: در جلسه هماهنگی این بازی اعلام شد که حمل هرگونه اشیای ممنوعه، پرتابی، محترقه و لیزر توسط هواداران ممنوع است و در صورت استفاده، تیم استقلال با محرومیت و جریمه مواجه خواهد شد.
کد خبر : 306979

محمدابراهیم سلمانی در گفتگو خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، با بیان اینکه یگان ویژه، تأمین امنیت ورزشگاه و هواداران را در بازی امشب استقلال و السد قطر برعهده دارد، توضیح داد: عده‌ای از هموطنان از دیگر شهرها از دیشب با خودروی شخصی به ورزشگاه آمده بودند که نیروهای یگان ویژه، امنیت آنان را برقرار کردند.


وی اضافه کرد: از ساعت ۷ صبح امروز هم همکاران بنده در استادیوم مستقر شده‌اند و از ساعت ۱۲ درهای استادیوم روی هواداران باز خواهد شد.


جانشین فرمانده یگان ویژه انتظامی تهران بزرگ با اشاره به جلسه هماهنگی این بازی اظهار کرد: در جلسه‌ای که با حضور ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد، بر ممنوعیت حمل هرگونه اشیای ممنوعه، پرتابی، محترقه و لیزر توسط هواداران تأکید و گفته شد که در صورت استفاده، تیم استقلال با محرومیت و جریمه مواجه خواهد شد.


سلمانی تاکید کرد: با توجه به اینکه اگر تیم استقلال بازی مقابل السد را ببرد، در دور بعدی نیز شاهد میزبانی این تیم خواهیم بود، به هواداران توصیه می‌کنیم با رفتارهای خود باعث محرومیت تیم استقلال نشوند.


انتهای پیام/4009/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب