دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی دیدار کرد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور در چهاردهمین همایش سراسری معاونان آموزشی و شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، صبح امروز وارد تبریز شد و با نماینده ولی‌فقیه این استان دیدار کرد.
کد خبر : 306939

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور در چهاردهمین همایش سراسری معاونان آموزشی و شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، صبح امروز وارد تبریز شد.


در این سفر دکتر محمدمهدی طهرانچی و هیأت همراه پس از دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام‌جمعه تبریز، با حضور در مزار شهدای گمنام این واحد دانشگاهی، به مقام والای شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.


چهاردهمین همایش سراسری معاونان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی از امروز به مدت دو روز با حضور دکتر علی‌اکبر ولایتی رئیس هیأت مؤسس و امنا و طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد تبریز برگزار می‌شود.


سخنرانی در همایش سراسری معاونان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، حضور در جلسه شورای دانشگاه و بازدید از دستاوردهای دانش‌بنیان، ازجمله برنامه‌های سفر یک‌روزه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی به تبریز است.


انتهای پیام/4040/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته