دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1397 - 19:55
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی:

اقناع باید کلیدواژه و خروجی جلسه سؤال از رئیس‌جمهور باشد

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: سؤال نمایندگان مجلس از رئیس‌جمهور فرصتی برای بیان واقعیت‌ها است و اقناع باید کلیدواژه و خروجی جلسه سؤال از رئیس‌جمهور باشد.
کد خبر : 306865

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا از خانه ملت، حمیدرضا حاجی‌بابایی با اشاره به اعلام وصول سؤال از رئیس‌جمهور گفت: پرسش و پاسخ در قوه مقننه یکی از زیباترین جلوه‌های دموکراسی در کشور است.


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: فرصت بسیار مغتنمی به وجود آمده تا رئیس‌جمهور در خانه ملت به سؤال نمایندگان پاسخ دهد و از فرصت مهم برای بیان آنچه فکر می‌کند واقعیت است استفاده کند. رئیس‌جمهور باید مسائل را صادقانه با مردم در میان بگذارد و حتی برای رفع دغدغه‌ها از مردم کمک بخواهد. همچنین فضای سؤال از رئیس‌جمهور از سوی سؤال‌کنندگان و محور پاسخ‌‌ها باید عاقلانه، عالمانه و کارشناسی باشد.


رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تصور می‌کنم رئیس‌جمهور راه اقناع عمومی و اقناع مجلس را پیش خواهد گرفت و سعی خواهد کرد از این فرصت استفاده خوبی کند، خاطرنشان کرد: بنابراین اقناع باید کلیدواژه و خروجی جلسه سؤال از رئیس‌جمهور باشد.


انتهای پیام/4071/پ



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب