دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 شهريور 1397 - 07:57
سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفتگو با آنا مطرح کرد؛

پافشاری مجلس شورای اسلامی برتغییر در تیم اقتصادی دولت

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح وزیر اقتصاد نشان‌ داد نمایندگان مجلس بر خواست‌های خود از رئیس‌ دولت مبنی بر تغییر تیم اقتصادی پافشاری دارد.
کد خبر : 306824

سیدحسین نقوی‌حسینی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره جلسه اسیتضاح وزیر اقتصاد اظهار کرد: این استیضاح در راستای ترمیم تیم اقتصادی دولت بود و رای نمایندگان به استیضاح نشان‌ می‌دهد مجلس روی درخواست‌های خود از رئیس‌ دولت پافشاری دارد.


وی افزود: مجلس در جلسه استیضاح وزیر اقتصاد این پیام را به دولت داد که اگر اقدام نکند و تیم اقتصادی را متناسب با شرایط خاص کشور تغییر ندهد، مجلس به‌طور حتم اقدام خواهد کرد.


به گزارش آنا، مسعود کرباسیان 29 مرداد سال 96 با کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی سکان اقتصادی‌ترین وزارتخانه دولت را در دست گرفت، اما در چهارم شهریور 97 و تنها چند روز پس از یک‌سالگی حضورش در وزارت امور اقتصادی و دارایی، با استیضاح نمایندگان از ادامه کار با دولت بازماند.


از هم گسیختگی شرایط اقتصادی کشور و ناتوانی تیم اقتصادی دولت در ساماندهی اوضاع، دلیل نمایندگان مردم برای برکناری وزیر اقتصاد کابینه بود و کرباسیان قرعه دومین وزیر اقتصادی برکنار شده از سوی مجلس را به نام خود ثبت کرد.


انتهای پیام/4034/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب