دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1397 - 15:20
آخرین خبر از اردوی فرنگی‌کاران؛

وضعیت مبهم سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی/ اشکانی می‌ماند؟

مرحله جدید اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در حالی برگزار شد که سرمربی تیم ملی به این اردو دعوت نشد و حالا خبر می‌رسد که شورای فنی در اندیشه تغییر اشکانی است.
کد خبر : 306776

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، بعد از المپیک ریو و ناکامی شاگردان بنا، علی اشکانی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی شد. انتخابی که انتقادهای زیادی به همراه داشت، اما کارشناسان و پیشکسوتان کشتی فرنگی بر جوانگرایی تاکید می‌کردند و پای انتخاب این مربی هم ایستادند. حمایت‌ها از سوی فدراسیون تا حدودی باعث شد این مربی جوان نتایج قابل قبولی بگیرد. اما حالا با پایان بازی‌های آسیایی و کسب دو مدال طلا و دو برنز و همچنین رقابت‌های جهانی که اواخر مهرماه پیش‌روی فرنگی‌کاران است گویا حالا‌ نظرات شورای‌ فنی تغییر کرده است و آنها در اندیشه تغییر مربی هستند.


رحیم علی‌آبادی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا درباره تغییر سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: در مورد وضعیت کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی، هنوز هیچ تصمیمی نگرفته‌ایم. من نمی‌دانم منبع این شایعه‌ها از کجا نشأت می‌گیرد. طبق قرارداد، اعضای کادر فنی تا بازی‌های آسیایی در کنار تیم بودند و حالا برای رقابت‌های پیش‌رو باید در مورد آنها تصمیم بگیریم. قرار است در یکی دو روز آینده شورای فنی تشکیل جلسه بدهد و در مورد عملکرد ملی‌پوشان و کادر فنی صحبت کنند.


وی ادامه داد: با اتمام قرارداد اعضای کادر فنی، طبیعی بود که آنها در اردوی اول حضور نداشته باشند. ضمن اینکه رقابت‌های جهانی یک ماه دیگر برگزار می‌شود و ما باید در مورد عملکرد ملی‌پوشان در بازی‌های آسیایی و انتخاب تیم‌‌‌‌نهایی برای رقابت‌های جهانی تصمیم بگیریم، از همین روی فعلاً کادر فنی در اردوی اول حضور نداشتند تا ما جلسه را برگزار کنیم.


عضو شورای فنی کشتی فرنگی در پاسخ به اینکه از تصمیم فدراسیون برای ابقای اشکانی اطلاعی دارد یا خیر، عنوان کرد: من هیچ خبری ندارم و امروز از طریق رسانه‌ها متوجه شدم که برخی افراد اعلام کردند اشکانی تغییر می‌کند. ما تا زمانی که تشکیل جلسه ندهیم تمامی صحبت‌ها در حد گمانه‌زنی است و نباید به آن توجه کرد.


انتهای پیام/4057



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته