دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1397 - 06:00
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان:

مردم از شعارهای بدون عمل مسئولان خسته شده‌اند

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان‌ رهبری با اشاره به وعده‌های 100 روزه انتخاباتی و تبلیغاتی دولت روحانی گفت: مردم از سردادن شعارهای بدون عمل مسئولان خسته شده‌اند.
کد خبر : 306721

حجت‌الاسلام والمسلمین جواد مجتهدشبستری در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با تبریک هفته دولت گفت: با وجود همه تلاش‌هایی که دولتمردان انجام می‌دهند، اما مردم همچنان مطالبات و مشکلات جدی دارند.


وی افزود: خواسته عمومی مردم، حل گرانی و عوارض ناشی از این گرانی‌هاست. رسیدن به ثبات اقتصادی و ثبات در قیمت‌ها مطالبه اصلی مردم به شمار می‌آید که مسئولان باید این موضوع را با جدیت دنبال کنند. امید داشتیم تغییرات جدی در تیم اقتصادی دولت انجام گیرد اما متأسفانه به جز تغییر رئیس بانک مرکزی، تغییر دیگری را در گروه دولت و عملکرد تیم اقتصادی دولت شاهد نیستیم.


مجتهدشبستری تصریح کرد: البته بسته‌های پیشنهادی دولت بسته خوبی بود، ولی دیرهنگام انجام شد و در برخی مسائل بی‌تأثیر نبود. امیدواریم باز هم گام‌های مثبت و جدی از سوی مسئولان محترم برداشته شود و دستوراتی که مقام معظم رهبری در راستای تحقق مباحث اقتصادی مقاومتی داشتند در اولویت کار دولت قرار بگیرد و آنها را عملیاتی کنند.


وی با تصریح بر اینکه امروز مردم از شنیدن حرف و شعار خسته شده‌اند و به دنبال عملکرد دولتمردان هستند، افزود: ضمن اینکه از تلاش دولتمردان تشکر می‌کنیم، ولی به خوبی روشن است که مشکلات زیادی در عرصه اقتصادی در جامعه وجود دارد و نمی‌توان از این نگرانی‌ها به راحتی گذشت. امیدواریم در آینده نزدیک گام‌های جدی از سوی دولتمردان برداشته شود و قدم‌های مثبتی را در راستای اقتصاد مقاومتی و ثبات اقتصادی و مشکلات مردم شاهد باشیم.


نماینده مردم استان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، موفقیت دولت شهیدان رجایی و باهنر را در سال‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی، بهترین سرمشق مسئولان دانست و تصریح کرد: هم اینک همه دولت‌ها، دوران مدیریتشان هشت سال بوده که مدت کوتاهی برای ارزیابی عملکرد یک دولت نیست و می‌توانند در این مدت گام‌های جدی را بردارند.


مجتهدشبستری به وعده‌های انتخاباتی حسن روحانی اشاره کرد و گفت: آقای رئیس‌جمهور در تبلیغات انتخاباتی خود وعده صد روزه به مردم دادند. الان صدها روز از این وعده گذشته و مردم همچنان منتظر عملیاتی شدن وعده‌های انتخاباتی رئیس‌جمهور هستند. البته ممکن است وعده صد روزه فرصت کافی و مناسبی برای عملیاتی شدن وعده‌های انتخاباتی نباشد، اما اکنون بیش از پنج سال از فعالیت دولت روحانی می‌گذرد و به اندازه کافی فرصت داشتند که عملکرد موفقیتی از خود نشان دهد.


نماینده مردم استان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: با گذشت پنج سال از فعالیت دولت روحانی، گشایشی از مشکلات مردم را شاهد نیستیم و منتظر گام‌های روبه جلو هستیم. هر روز گره‌های زیادی به مشکلات مردم افزوده می‌شود و گاهی در برخی میدان‌ها عقب‌گرد داشته‌ایم. این رفتار و عملکرد دولت روحانی مطلوب جامعه نیست و این نگاه‌ها باید اصلاح شود. البته تغییر فکر موضوعیت ندارد، تغییر دیدگاه باید در حوزه عمل خود را نشان بدهد.


مجتهدشبستری تصریح کرد: بسیاری از دلسوزان نظام و انقلاب و کارشناسان اقتصادی به دولت نامه نوشتند و راهکارهای عملیاتی ارائه کردند که امیدواریم این کارها عملیاتی شود و مردم شاهد برخی تحولات اساسی در دولت باشند.


انتهای پیام/4071



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته