دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1397 - 12:16
رئیس کلانتری 161 فلاح خبر داد:

همدستی حسین‌ دوقلو و مجید دختر برای سرقت 100 دوچرخه

رئیس کلانتری 161 ابوذر تهران از دستگیری عاملان سرقت سریالی بیش از 100 دوچرخه در جنوب تهران خبر داد.
کد خبر : 306700

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، اردشیر نادری بابیان اینکه از مدتی پیش، سرقت‌های سریالی دوچرخه در جنوب غرب تهران افزایش‌یافته بود و مأموران عملیات کلانتری 161 در جستجوی سرنخی از متهمان برای دستگیری آن‌ها بودند، اظهار کرد: در راستای رسیدگی به این پرونده، دوربین‌های مداربسته یکی از محل‌های سرقتی توسط مأموران مورد بررسی قرار گرفت و در جریان آن‌، یکی از متهمان سابقه‌دار با نام مستعار «حسین دوقلو»، شناسایی شد.


وی بابیان اینکه در بررسی‌ها مشخص شد که برادر این متهم سابقه‌دار نیز به اتهام سرقت در زندان است، عنوان کرد: مأموران با اقدامات عملیاتی، مخفیگاه این فرد را که یک‌خانه مجردی بود، شناسایی کرده و پس از اخذ مجوز قضائی وارد محل شده و اقدام به دستگیری متهم و دو همدست دیگرش به نام‌های «احمدسیاه» و خانمی به نام مستعار «مجید دختر» کردند.


رئیس کلانتری 161 ابوذر بابیان اینکه متهمان به کلانتری منتقل شدند، تصریح کرد: در محل نیز بیش از ۳۰ دستگاه دوچرخه سرقتی کشف شد.


وی ادامه داد: در ادامه هر سه متهم تحت بازجویی قرار گرفته و به بیش از ۱۰۰ فقره سرقت دوچرخه از منازل مسکونی شهروندان در مناطقی چون فلاح، شهرک ولیعصر، خانی‌آباد و ... اعتراف کردند.


نادری افزود: متهمان پیرامون شیوه و شگرد خود گفتند که با مراجعه به مجتمع‌های مسکونی در ابتدای امر «مجید دختر» را برای جلب اعتماد جلو می‌انداختند تا او به بهانه اینکه همسایه واحد پایینی است و کلید خود را جاگذاشته، در را برای متهمان باز کند و در ادامه حسین دوقلو به همراه احمد سیاه وارد مجتمع می‌شدند و دوچرخه‌ها را سرقت می‌کردند.


به گفته نادری، انگیزه متهمان از سرقت، تهیه پول برای موادمخدر مصرفی‌ خودشان بوده و هر دوچرخه را ۱۵۰ هزار تومان به مالخر می‌فروختند و ۱۳۰ هزار تومان آن را برای خرید یک گرم شیشه هزینه می‌کردند.


وی اضافه کرد: برای متهمان مذکور پرونده تشکیل‌شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.


انتهای پیام/4039/ن


انتهای پیام/

برچسب ها: دوچرخه سرقت
ارسال نظر
هلدینگ شایسته