دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دستور دکتر میرزاده به معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی درباره معضل ریزگردهای خوزستان

رییس دانشگاه آزاد اسلامی از معاون پژوهشی خود خواست در اسرع وقت اقدام به تشکیل تیمی متشکل از دانشمندان و محققان داخل و خارج دانشگاه آزاد کند تا راهکاری فوری و علمی جهت حل معضل ریزگردهای استان خوزستان یافت شود.
کد خبر : 3067

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، متن نامه دکتر حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به دکتر واشقانی فراهانی معاون پژوهشی دانشگاه بدین شرح است:


جناب آقای دکتر واشقاتی فراهانی، معاون محترم پژوهشی


با سلام


نظر به اینکه پرداختن دانشگاه به حل معضلات بسیار با اهمیت است، با تشکیل کار گروهی از دانشمندان و محققان داخل و خارج دانشگاه برای پیداکردن راه حل های کوتاه، میان و بلندمدت غلبه بر مشکل زیست محیطی منطقه خوزستان برای فرونشاندن ریزگردها از طریق اجرای پروژه های تحقیقاتی که تاکنون اجرایی و عملیاتی نشده، در اسرع وقت اقدام فرمایید.


این اقدام علاوه بر اینکه موجب رضای باریتعالی است یک وظیفه ملی و میهنی هم هست و دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به فلسفه وجودی تشکیل آن و وظایف ذاتی خود، موظف به جدیت و پیگیری در این امر حیاتی است. مسلما استاندار محترم خوزستان و سازمان محیط زیست هم در این خصوص با دانشگاه همکاری خواهد کرد.


لطفا مستمرا اینجانب را از نتیجه اقدامات آگاه فرمایید.


با تشکر


حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی


به گزارش خبرگزاری آنا،رونوشت این نامه برای استاندار خوزستان و همچنین دکتر معصومه ابتکار رییس سازمان محیط زیست نیز ارسال شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته