دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 شهريور 1397 - 07:48
کارشناس فوتبال در گفتگو با آنا:

جای تیام پر نمی‌شود/ صعود استقلال سخت اما شدنی است

پیشکسوت استقلال تهران گفت: صعود استقلال به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا، سخت اما شدنی است.
کد خبر : 306685

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال استقلال تهران در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف السد قطر برود. استقلالی‌ها بازی رفت را در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند و برای بازی برگشت راهی قطر خواهند شد. شاگردان شفر در بازی رفت باید به دنبال برد باشند تا کار راحت‌تری در بازی برگشت داشته باشند.


هادی طباطبایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در مورد شرایط استقلال در بازی مقابل السد گفت: استقلال در این فصل تفاوت زیادی با استقلال فصل گذشته دارد و ضعف این تیم در پنج هفته‌ای که از لیگ گذشت مشهود بود، اما شرایط بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا با رقابت‌های لیگ تفاوت دارد. بازی در آسیا، انگیزه زیادی به بازیکنان وارد می‌کند و همین نکته باعث می‌شود تا بازی متفاوت‌تری از استقلال در بازی مقابل السد شاهد باشیم.


وی ادامه داد: استقلال در ورزشگاه آزادی اول باید به فکر گل‌نخوردن باشد و بعد برای گل‌زدن تلاش کند. مدافعان استقلال در بازی رفت کار سختی دارند و باید تمام تمرکز خودشان را روی مهاجمان السد بگذارند. بحث میزبانی خیلی مهم است و شاگردان شفر باید نهایت استفاده را از بازی در ورزشگاه آزادی ببرند. قطعاً بازیکنان استقلال در این بازی کم‌کاری نخواهند کرد و با تمام توان مقابل السد قرار خواهند گرفت.


پیشکسوت استقلال در رابطه با عملکرد بازیکنان جدید این تیم بیان کرد: اولین روزی که تیام از استقلال جدا شد من اعلام کردم که هیچ بازیکنی نمی‌تواند جای تیام را پر کند و در حال حاضر بعد از حضور مهاجمان جدید در استقلال، کاملا مشهود است که سبک بازی این بازیکنان با تیام تفاوت دارد. بازیکنانی مانند تیام، جباروف و ابراهیمی تأثیر زیادی در استقلال داشتند و بازیکنان جوانی که جایگزین این بازیکنان شدند نمی‌توانند در فضاهای بسته کارایی بازیکنی مثل امید ابراهیمی را داشته باشند.


وی با اشاره به شکست السد در بازی‌های گذشته‌ای که در تهران انجام داد عنوان کرد: تفاوت بزرگی که بین تیم‌های عربی و تیم‌های ایرانی وجود دارد این است که تیم‌های عربی روی ستاره‌های خودشان حساب می‌کنند و کمتر روی کارهای تاکتیکی برنامه دارند، اما بازیکنان ایرانی با قدرت بدنی بالایی که دارند در کارهای تاکتیکی به مراتب بهتر از بازیکنان عربی کار می‌کنند. السد در دو بازی گذشته در لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال و پرسپولیس شکست خورد و امیدوارم که در این دیدار هم نماینده ایران پیروز میدان باشد.


طباطبایی در خصوص شانس صعود استقلال به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال کار سختی مقابل السد دارد ولی صعود به مرحله بعد رقابت‌ها شدنی است.


انتهای پیام/4051/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته