دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
از سوی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفت؛

ابلاغ سرفصل‌های بازنگری‌شده 19 رشته تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با ابلاغ بخشنامه‌هایی، سرفصل‌های بازنگری شده 19 رشته در تمامی مقاطع تحصیلی را اعلام کرد.
کد خبر : 306684

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، علیرضا رهایی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با ابلاغ بخشنامه‌هایی، سرفصل‌های بازنگری شده 19 رشته در تمامی مقاطع تحصیلی را اعلام کرد.


سرفصل‌های بازنگری شده برای بهره‌برداری در سایت مرکز برنامه‌ریزی درسی قرار داده شده است و اجرای این سرفصل‌ها از نیمسال اول سال تحصیلی 98-97 برای دانشجویان ورودی سال 97 و به بعد لازم‌الاجراست.


بر اساس این بخشنامه‌ها، سرفصل‌های جدیدی که تاکنون در مورد رشته‌های مقطع کارشناسی بازنگری شده، شامل رشته‌های علوم ورزشی، فلسفه و فلسفه و کلام اسلامی است.


ازجمله سرفصل‌های بازنگری شده رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی می‌توان به رشته‌های فلسفه و کلام اسلامی، ژئومورفولوژی، سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی، جغرافیا و برنامه‌ریزی روستایی، مترجمی زبان انگلیسی، جغرافیا و برنامه‌ریزی گردشگری، جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری، آب و هواشناسی، برنامه‌ریزی آمایش سرزمین و مدیریت فناوری اطلاعات اشاره کرد.


رشته‌های علوم قرآن و حدیث، فلسفه و کلام اسلامی، فلسفه با گرایش‌های فلسفه یونان و قرون وسطی، فلسفه عصر جدید، فلسفه معاصر، فیزیولوژی ورزشی و مدیریت ورزشی نیز در مقطع دکتری بازنگری شد.


گفتنی است آیین‌نامه اجرایی و سرفصل دروس عمومی تربیت‌بدنی نیز به واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد.


انتهای پیام/4040


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب