دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 شهريور 1397 - 16:50

رکوردی تاریخی در انتظار لیگ برتر انگلیس

هفته سوم لیگ برتر انگلیس در انتظار رکوردی تاریخی است.
کد خبر : 306502

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس می‌تواند آبستن اتفاقی جالب باشد که در صورت وقوع برای نخستین بار در لیگ برتر جزیره 6 تیم می‌توانند سه هفته ابتدایی را با پیروزی پشت‌سر بگذارند.


تبم‌های چلسی، تاتنهام،‌ لیورپول، منچسترسیتی، بورنموث و واتفورد با توجه به اینکه با یکدیگر بازی ندارند، می‌توانند سومین برد را به دست آورند و برای اولین بار شرایطی حاصل کنند که 6 تیم در سه هفته ابتدایی لیگ برتر صاحب 9 امتیاز شوند.


پیش از این در تاریخ لیگ برتر در پنج فصل، سه تیم موفق شدند تا در سه مسابقه اول برنده شوند و هیچ‌گاه چهار تیم هم این توانایی را نداشتند که سه بازی ابتدایی را با پیروزی پشت‌سر بگذارند. در فصل 2016 چلسی، منچسترسیتی و منچستریونایتد، در فصل 2009 چلسی، منچسترسیتی و تاتنهام، در فصل 2005 چارلتون، چلسی و منچستریونایتد، در فصل 1994 چلسی، لیورپول و نیوکاسل و در فصل 1993 اورتون، ایپسویچ و لیورپول در سه هفته ابتدایی برنده بوده‌اند.


در این هفته منچسترسیتی در خانه وولورهمپتون به میدان می‌رود، بورنموث با اورتون مواجه می‌شود، لیورپول به دیدار برایتون می‌رود، واتفورد با کریستال پالاس بازی دارد، چلسی مهمان نیوکاسل است و تاتنهام در خانه منچستریونایتد بازی دارد.


انتهای پیام/4048



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته