دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1397 - 04:44
کارشناس فوتبال در گفتگو با آنا:

معلوم بود تیم ملی امید در بازی‌های آسیایی نتیجه نمی‌گیرد/ پرسپولیس توان شکست الدحیل را دارد

کارشناس فوتبال گفت: معلوم بود تیم ملی امید در جاکارتا نتیجه نمی‌گیرد و هر تیم دیگری هم بود نمی‌توانست کاری از پیش ببرد.
کد خبر : 306497

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا با اشاره به عملکرد تیم ملی فوتبال امید در بازی‌های آسیایی جاکارتا و حذف زودهنگام از این رقابت‌ها اظهار کرد: اگر واقع‌بینانه نگاه کنیم هر تیم دیگری هم بود نمی‌توانست در جاکارتا نتیجه بگیرد، چرا که زیرساخت‌های فوتبال ما ایراد اساسی دارد و برای اصلاح آن باید هزینه‌های زیادی شود.


وی عنوان کرد:‌ مسئولان فدراسیون در یک مقطع زمانی تیم ملی امید را تشکیل دادند و با عجله و بدون هیچ برنامه‌ریزی تیم را عازم بازی‌های آسیایی جاکارتا کردند و معلوم بود که چنین نتایج بدی اتفاق می‌افتد.


این کارشناس فوتبال با اشاره به عملکرد کرانچار بیان کرد: کرانچار به دلیل اینکه فعالیتی در تیم‌های پایه نداشته، نتوانست موفقیتی به دست بیاورد. وی در سپاهان نیز نتایج دور از انتظاری گرفت و نباید به عنوان سرمربی تیم ملی امید انتخاب می‌شد.


درخشان با اشاره به اینکه نمی‌دانم روی چه اصول و قواعدی کرانچار را به عنوان سرمربی تیم ملی امید انتخاب کردند، ادامه داد: به هر حال فدراسیون‌نشینان کار خودشان را کردند، اما گزینه‌های بسیار خوبی بودند که می‌توانستند هدایت تیم ملی امید را برعهده بگیرند.


وی در پاسخ به این سؤال که تا چه اندازه بازیکنان را در کسب نتیجه ضعیف در بازی‌های آسیایی جاکارتا مقصر می‌دانید، چنین پاسخ داد: بازیکنان مقصر نیستند و تلاش‌شان را تا آخرین ثانیه انجام دادند و نمی‌شود به آنها خرده گرفت.


این کارشناس فوتبال افزود:‌ ملی‌پوشان فوتبال امید در مقطع کوتاهی دور هم جمع شدند و به جاکارتا اعزام شدند، اما همان‌طور که گفتم تا زمانی که زیر‌ساخت‌ها در فوتبال ایران اصلاح نشود نمی‌شود به این تیم امید داشت.


درخشان در خصوص اخراج محمدامین اسدی از اردوی تیم ملی به دلیل مسائل انضباطی و تأثیر این موضوع بر نتایج تیم ملی تصریح کرد: نظم و انضباط شرط اصلی موفقیت یک تیم است و بنده کاملاً از تصمیم کادر فنی و مدیریت تیم ملی امید حمایت می‌کنم.


سرمربی سابق تیم پرسپولیس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد تیم پرسپولیس در لیگ برتر اظهار کرد: پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات محروم بود و انتظار این نتایج می‌رفت و با اضافه شدن بازیکنان جدید در نیم فصل شرایط این تیم به مراتب بهتر می‌شود.


درخشان مطرح کرد: البته پرسپولیس نتایج بدی کسب نکرده است، اما شاگردان برانکو برای تبدیل شدن به تیم مدعی نیاز به زمان دارند، این نوسانات طبیعی است، چون در ابتدای فصل قرار داریم و بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است.


وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه چه تیم‌هایی را مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر می‌دانید؟ گفت: تیم‌های استقلال، سپاهان و ذوب‌آهن مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند، البته تراکتورسازی نیز با هزینه‌های زیادی که انجام داده است یکی از مدعیان محسوب می‌شود، اما تراکتورسازی برای تبدیل شدن به یک مدعی تمام‌عیار نیاز به زمان دارد.


این کارشناس فوتبال با اشاره به بازی پرسپولیس با الدحیل در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا یادآور شد: پرسپولیس کار بسیار سختی مقابل الدحیل در پیش خواهد داشت. در صورتی که قرمزپوشان پایتخت بتوانند در خانه حریف یک امتیاز کسب کند در استادیوم آزادی با حمایت هواداران می‌توانند از سد حریف قطری عبور کنند.


درخشان در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان باید در مصاف با الدحیل با برنامه در زمین‌ حاضر شوند و تاکتیک مورد انتظار کادر فنی را به خوبی اجرا کنند.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته