دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سازهایی که صلح می‌نوازند؛ نمایشی در راستای آموزش صلح و دوستی به کودکان

سازهایی که صلح می‌نوازند عنوان نمایشی است که با اجرا در استان همدان اولین گام‌های صلح و دوستی را به کودکان می‌آموزد.
کد خبر : 306492

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، نمایش سازهایی که صلح می‌نوازند نوشته و کاری از نوشین بیگلریان با موضوع صلح و دوستی از امروز 4 شهریورماه در تئاتر شهر استان همدان اجرا خواهد شد.


سازهایی که صلح می‌نوازند سفر انسان برای رسیدن به دنیایی بهتر را آسان‌تر می‌کند. سفری در قالب تئاتر خلاق و پیوند همه انسان‌ها با یکدیگر که به شیوه تئاتر مشارکتی با کودکان به اجرا در می‌آید.


ندا هادیان و شیما شادمانی بازیگران این اثر هستند. همچنین صابر دارپوی آهنگساز، طراح عروسک و دستیار کارگردان، احمد بیگلریان مشاور کارگردان و سرپرست گروه، فاطمه شرفی منشی صحنه، مینا نصرتی‌هوشمند مدیر صحنه، معصومه اعتصامی‌فر گریم، نوشین بیگلریان طراح صحنه و لباس، صابر دارپوی و نرگس ترکمان ساخت عروسک، حسین زارعی طراح پوستر و بروشور، محمد نظری ساخت تیزر و انیمیشن، عاطفه جاویدنیا عکاس، عطیه جاویدنیا مترجم، سامان باب‌الحوائجی طراح نور و محمدرضا ابراهیمی و محمد طالبی تبلیغات و روابط عمومی این اجرا را بر عهده دارند.
نمایش سازهایی که صلح می‌نوازند تا ۱۷ شهریور هر شب ساعت 19 در پلاتوی مجتمع شهید آوینی استان همدان (تئاتر شهر همدان) روی صحنه خواهد رفت.


انتهای پیام/4072/4031/ن


انتهای پیام/

برچسب ها: استان همدان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته