دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مرداد 1394 - 12:41

دور جدید بازدیدهای سرزده از مراکز درمانی آغاز شد

قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به طور سرزده از مراکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) و گلستان اهواز و همچنین بیمارستان سینا در شهرستان کارون بازدید کرد.
کد خبر : 30624

به گزارش گروه اجتماعی آنا، دکتر ایرج حریرچی در این بازدید، بخش‌های اورژانس و مردان بیمارستان امام خمینی(ره) و اورژانس عمومی، جراحی، اعصاب و روان، بخش‌های کلینیکی و پاراکلینیکی و همچنین بخش ارتوپدی بیمارستان گلستان و اورژانس و بخش زنان بیمارستان سینا در شهرستان کارون را مورد بازدید قرار داد.


وی در خصوص این بازدید گفت: در این بازدید عملکرد اورژانس و نحوه ارائه خدمات به بیماران را مورد ارزیابی قرار دادیم و ضمن تبیین نقاط قوت و مثبت، تذکرات لازم برای ارائه خدمات بهتر به مراکز درمان داده شد.


قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص ارزیابی خود از نحوه ارائه خدمات درمانی از بیمارستان اهواز گفت: در مجموع نسبت به گذشته با ورود متخصصان طب اورژانس به بیمارستان‌ها رسیدگی به بیماران به طور قابل توجهی بهتر شده است و همچنین موضوع محافظت مالی از بیماران و کاهش هزینه‌های درمانی تاثیر خوبی در رضایتمندی بیماران داشته است، ولی هنوز برای رسیدن به نقطه ایده آل باید اقدامات زیادی را انجام دهیم.


دکتر حریرچی با بیان اینکه پزشکان و کادر درمانی بیمارستان‌ها تلاش زیادی برای ارائه خدمات مطلوب درمانی به مردم می‌کنند، گفت: مراجعه‌کنندگان به اورژانس بیمارستان‌ها با شرایط بحرانی، عزیزان خود را که دچار سانحه تصادف شده یا دچار سکته‌های قلبی یا مغزی شده‌اند، ارجاع می‌دهند و تلاش و شغل سخت پزشکان و تیم درمانی مستقر در اورژانس‌ها برای ارائه خدمات به بیماران اجر اخروی دارد.


انتهای پیام/

برچسب ها: اورژانس
ارسال نظر
قالیشویی ادیب