دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1397 - 12:06
رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

17 مصدوم حاصل 3 تصادف در استان کهگیلویه و بویراحمد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، از امدادرسانی اورژانس استان در سه سانحه تصادف با مصدومیت 17 نفر خبر داد.
کد خبر : 306184

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان اورژانس‌کشور، جلال پورانفرد با بیان اینکه هر سه حادثه در بعدازظهر روز گذشته، در جاده‌های مواصلاتی به شهر یاسوج رخ داد، گفت: 16 نفر از مصدومان توسط آمبولانس اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.


وی، با بیان اینکه تصادف اول و دوم بین ساعت ۱۲ ظهر الی ۱۳ به‌وقوع پیوست، افزود: حادثه اول با واژگونی پراید در پاتاوه، دوراهی بهرام‌بیگی، با پنج مصدوم و تصادف دوم در باغچه جلیل، محور یاسوج به سپیدار، با 6 مصدوم در نتیجه برخورد پراید و پژو ۴۰۵ به مرکز پیام اورژانس گزارش شد.


پوران‌فرد اضافه کرد: تصادف پر مصدوم روز گذشته نیز در ساعت 19:03 در یاسوج، پل امامزاده مختار، با برخورد یک دستکاه کامیون ایسوزو و یک خودروی سواری بریلیانس و مصدومیت 6 نفر رخ داد.


رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: با اعلام این خبرها به مرکز پیام، بلافاصله نزدیکترین آمبولانس‌ها به محل حوادث اعزام شدند.


پوران‌فرد بابیان اینکه این سه حادثه، ۱۷ مصدوم در پی داشت، افزود: یک نفر از مصدومان در محل درمان سرپایی شد و ۱۶ مصدوم دیگر نیز بعداز دریافت خدمات پزشکی اولیه توسط تکنسین‌های‌ اورژانس، با آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.


وی افزود: وضعیت عمومی همه مصدومان خوب گزارش شده است.


انتهای پیام/4009/


انتهای پیام/

برچسب ها: اورژانس تصادف
ارسال نظر
هلدینگ شایسته