دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1397 - 09:53
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی:

جامعه پزشکی نهاجا در مسیر پرشتاب و جهاد علمی نقشی ماندگار ایفا نماید

فرمانده جدید نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، در پیامی روز پزشک را تبریک گفت و نوشت: امید است که جامعه پزشکی نهاجا در مسیر پرشتاب و جهاد علمی همچون سال‌های دفاع مقدس و پس از آن نقشی ماندگار ایفا نماید.
کد خبر : 306153

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده در پیامی، سالروز تولد شیخ‌الرئیس ابوعلی‌سینا و روز پزشک را تبریک گفت و نوشت: تاریخ سراسر شکوه و عزت ایران اسلامی را باید بر فراز قله‌های افتخار دید. تاریخی که سپهر صاحب‌جاه به برافراشتگی نام ستارگانش می‌بالد. ستارگانی همچون ابن‌سیناها که با دست دانایی و خردورزی نبض بشریت را گرفته‌اند.


در این پیام آمده است: در سرزمین مادری ما که مردمانش به ستم‌ستیزی شهرت دارند، پزشکان ما در هشت بهشت گلگون‌کفنان دفاع مقدس، از چشمه‌سار زلال آبروی بیش از دو هزار و 700 پزشک و پرستار شهید نوشیده و در طریق خدمت کوشیده‌اند و اینک نیز بیرق‌داران خیزش علمی کشور عزیزمان در منطقه‌اند. امید است که جامعه پزشکی نهاجا در این مسیر پرشتاب و جهاد علمی همچون سال‌های دفاع مقدس و پس از آن نقشی ماندگار ایفا نماید.


در انتهای این پیام آمده است: سالروز تولد فرزند خلف ایران‌زمین، ابن‌سینای بزرگ و روز پزشک فرصت مغتنمی است تا مراتب تبریک و قدرشناسی خود و کارکنان شریف نهاجا را از خدمات شبانه‌روزی پزشکان آبرومند این نیروی خوشنام و غیرتمند ابلاغ و توفیق بیش از پیش ایشان را در ظل سایه ممدود منجی موعود و دعای مجیب فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) مسئلت نمایم.


انتهای پیام/4071/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته