دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 شهريور 1397 - 22:16

رهایی برانکو از ذوب در گرمای آبادان/ رستگاری در دقیقه 66

علی علیپور بعد از سه هفته ناکامی در گلزنی، موفق شد از زاویه بسته دروازه گردان را باز کند و بازی را به تساوی کشانده و این نتیجه تا پایان بازی برقرار ماند.
کد خبر : 306137

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، پرسپولیس طی چهار بازی ابتدایی خود در لیگ هجدهم موفق به کسب هشت امتیاز شده بود و دروازه خود را نیز مقابل رقبا بسته نگه داشته است. اتفاقی که برانکو امیدوار بود در بازی امروز نیز ضمن تکرار آن، با گلزنی شاگردانش منتهی به دستیابی سه امتیاز شود. امری که محقق نشد و پرسپولیس در یک بازی نفس‌گیر با آبادانی‌ها در نیمه دوم با درخشش آقای گل فصل قبل، از یک شکست تلخ رهایی یافت.


در سمت مقابل هم نفت آبادان در فصل جدید با سرمربی پرتغالی خود به پیروزی دست نیافته بود.


پرسپولیس از همان دقایق ابتدایی تحت تاثیر میزبان قرار گرفت و زردپوشان با گرفتن میانه میدان و مالکیت توپ، موقعیت را به سود خود شکل دادند. با این‌حال پرسپولیس در دقیقه 13 صاحب فرصت گلزنی شد که علیپور با بی‌دقتی آن را از دست داد و ضربه‌اش را راهی اوت کرد.
فشار نفت آبادان برای دستیابی به گل خیلی زود نتیجه داد و آن‌ها از آشفتگی خط دفاعی پرسپولیس سود بردند و با نشانه گرفتن عمق، میلاد جهانی را صاحب فرصت کردند تا او نیز موقعیت را با توجه به اشتباه بیرانوند برده و شادی گل آبادانی‌ها را رقم بزند.
بعد از گل، پرسپولیس با استفاده از دو وینگر و سرعت مهاجمان خود به دنبال رسیدن به گل تساوی بود و در این راه کامیابی‌نیا با اضافه شدن به خط هجومی نقشه پرسپولیس را دنبال می‌کرد. اما آن‌ها در نهایت نتوانستند به گل دست یابند و با شکست یک گله راهی رختکن شدند.


در صحنه گل صنعت نفت، روی پاس در عمق جاسم کرار، فرصت مناسبی نصیب میلاد جهانی در محوطه جریمه شکل گرفت که ضربه این بازیکن روی اشتباه در جای‌گیری بیرانوند گل اول زردپوشان را به ثمر رساند.


گل پرسپولیس هم توسط علی علیپور به ثمر رسید. روی ضربه ریباند، این علی علیپور بود که از زاویه بسته و ضربه‌ای زمینی دروازه شهاب گردان را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته