دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مرداد 1394 - 09:18
پیش بازی دیدار تیم های تراکتورسازی و نفت تهران

تکرار فینال فصل گذشته در هفته اول لیگ پانزدهم

تیم های تراکتور و نفت تهران در حالی روز جمعه اولین دیدار خود را در چارچوب رقابت های لیگ برتر کشور مقابل هم برگزار خواهند کرد که این جدال بدون تردید تحت تاثیر حواشی بازی هفته آخر فصل گذشته خواهد بود.
کد خبر : 30609

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، هر دو تیم برای رقابت های این فصل لیگ برتر کشورمان تغییرات زیادی را در چارچوب خود دیده اند اما در این بین تیم تراکتور که برای اولین بار در طی سه فصل گذشته با تونی برای این فصل یارگیری کرده دچار تغییر و تحولات زیادی شده است، تراکتوری ها که در بازار نقل و انتقالات این فصل با دست پر حضور داشتند با بازیکنان سرشناس سربازی که جذب کردند با یک تیم سربازی و البته پر مهره راهی بازی با نفتی خواهند شد که به نسبت تراکتور تغییرات به مراتب کمتری را در چارچوب خود دیده است.


تونی برای این فصل از رقابت های لیگ برتر، تیم خود را از چارچوب دروازه تا نوک خط حمله متحول کرده است، آنها در این فصل با اخباری در درون دروازه کار خود را استارت خواهند زد، در عمق دفاع تونی بر روی نام های شجاع خلیل زاده و دوسانتوس حساب باز کرده است، در سمت چپ سعید آقایی حضور دارد که سابقه بازی در تیم فصل گذشته تراکتور را دارد، در دفاع راست هم حمودی به نسبت ایرانپوریان اعتماد تونی را برای حضور در ترکیب اصلی جلب کرده است، در هافبک تدافعی سینا عشوری و آگوستو پیرمرد پرتغالی را ترغیب کرده اند که در این پست بدان ها اعتماد کند اما نکته قابل اتکای تونی برای خط هافبک با بازیکنانی همچون بختیار رحمانی فرید بهزاد کریمی و سروش رفیعی آرایش می یابد و اما در نوک پیکان تونی به حمزه یونس بیش از بایرامی جوان اعتماد دارد و این بازیکن تونسی توانسته است در دو بازی تدارکاتی عیار خوب خود را در گلزنی به رخ تونی بکشاند.


اما در سوی دیگر تیم نفت که جزء هشت تیم پایانی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا است و همچنان با علی منصوریان کار خود را در این فصل از رقابت های لیگ برتر استارت زده است با کمترین تغییرات نسبت به تیم فصل گذشته خود پای به رقابت هفته اول در تبریز خواهد گذاشت.


منصوریان با اضافه کردن سید جلال حسینی و البته پیام صادقیان مغضوب پرسپولیس ، در حالی در تبریز مقابل تیم متحول شده تونی صف آرایی خواهد کرد که تیم سربازهای تونی برای منصوریان به مراتب ناشناخته تر نسبت به تیم منصوریان برای تونی خواهد بود و این موضوع می تواند مشکلات این مربی جوان را در این بازی سخت تر کند.


هر دو مربی برای کارهای تاکتیکی و تیمی گردش توپ در زمین برنامه و حساب و کتاب خاصی دارند . بخصوص اینکه این جدال به مانند آخرین بازی فصل گذشته در تبریز و در حضور هواداران پرشور تراکتور برگزار خواهد شد و حضور خیل عظیم هواداران تراکتور در این بازی بدون تردید بر جذابیت های این بازی سخت و نفس گیر خواهد افزود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته