دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1397 - 03:59
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت:

سارق خودرو بازهم به دام پلیس افتاد

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق سابقه‌داری خبر داد که 17 سال از زندگی خود را به دلیل سرقت در زندان گذرانده؛ اما پس از آزادی، بازهم به سرقت خودرو روی آورده بود.
کد خبر : 306012

کیوان ظهیری در گفتگو با خبرنگار انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، با اشاره به تماس تلفنی یکی از شهروندان محله نازی‌آباد و اعلام خبر سرقت یک دستگاه خودروی سواری، اظهار کرد: به‌دنبال این شکایت، مشخصات خودروی مسروقه در سامانه ثبت و تحقیقات در این خصوص آغاز شد.


وی با بیان اینکه مأموران کلانتری 160 خزانه در گشت‌زنی‌های صورت‌گرفته، خودروی سرقت‌شده را هنگام تردد مشاهده و به تعقیب آن می‌پردازند، ادامه داد: راننده خودروی مسروقه، از محل متواری و مأموران ضمن انجام تحقیقات لازم، مخفیگاه وی را شناسایی کردند.


این مقام انتظامی اضافه کرد: مخفیگاه متهم، که از مجرمان با سابقه در سرقت خودرو بود و تا‌کنون 17 سال از عمر خود را به‌طور متناوب در زندان سپری کرده، در کمتر از یک ساعت شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، تیمی از مأموران کلانتری برای دستگیری متهم اعزام شدند.


ظهیری با بیان اینکه متهم در حالی‌که مشغول اوراق‌کردن قطعات خودروی سواری با همکاری همدستش بود، دستگیر شد، افزود: هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی به کلانتری منتقل شدند و در بازجویی صورت گرفته به 10 فقره سرقت اعتراف کردند.


به گفته رئیس پلیس پیشگیری پایتخت، سارق خودرو پس از سرقت خودروها، آنها را به مخفیگاهش منتقل و پس از بازکردن قطعات خودرو توسط همدستش، آنها را به مالخران می‌فروخته است.


انتهای پیام/4009/4039/ن



انتهای پیام/

برچسب ها: خودرو سرقت
ارسال نظر
هلدینگ شایسته