دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مرداد 1394 - 18:32
همراه با مسابقات تیمی دانشگاه آزاد اسلامی/ 67

خوزستان قهرمان مسابقات دسته اول بسکتبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد

تیم خوزستان با شایستگی به مقام قهرمانی نخستین دوره مسابقات دسته اول بسکتبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی دست یافت.
کد خبر : 30601

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا پس از پنج روز رقابت جذاب و دیدنی 8 تیم شرکت‌کننده در مسابقات دسته یک بسکتبال در مجموعه ورزشی آزادگان واحد سمنان دو تیم خوزستان و مرکزی به خوان آخر رسیدند.


دیدار نهایی با دیدار دو تیم خوزستان تنها تیمی که با کسب تمامی امتیازات ممکن به این مرحله پا گذاشته بود و تیم مرکزی که در دیدار نیمه نهایی توانست با اقتدار بر گیلان غلبه کند برگزار شد.


دیدار دو تیم بنابر آن‌چه انتظار می رفت نزدیک و رقابت فشرده بود. در شرایطی که تا اواسط کوارتر سوم تیم مرکزی از حریف پیش بود تیم خوزستان توانست با درخشش عدنان دورقی و سخت کوشی و همکاری تیمی خوب در دقایق پایانی دیدار از حریف پیشی گرفته و با کسب نتیجه 67 بر 64 و تنها با سه امتیاز اختلاف حریف خود را شکست دهد.


در دیدار رده‌بندی مسابقات نیز تیم های گیلان و مازندران به مصاف هم رفتند که در پایان دانشجویان بسکتبالیست دانشگاه آزاد اسلامی رشت به نمایندگی از استان گیلان توانستند بر مازندرانی‌ها پیروز شوند و مقام سوم مسابقات را از آن خود نمایند. گیلانی‌ها برای پیروزی در این دیدار 83 امتیاز جمع کردند و مازندرانی ها به 69 امتیاز بسنده کردند تا عنوان چهارم رقابت‌ها را به خود اختصاص دهند.


در حاشیه این مسابقات مسابقه پرتاب پنالتی و شوت سه امتیازی نیز برگزار شد که در پرتاب پنالتی روزبه رازقی بازیکن تیم اصفهان به مقام نخست رسید و در پرتاب سه امتیازی عدنان دورقی به مقام نخست دست یافت. همچنین عنوان فنی ترین بازیکن به نوید فراهانی از تیم استان مرکزی رسید.


در پایان این رقابت‌ها خوزستان به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های مرکزی و گیلان به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند. تیم استان مازندران نیز صاحب کاپ اخلاق مسابقات شد. تیم‌های اصفهان و کرمانشاه نیز به دسته دوم مسابقات سقوط کردند.


مسابقات دسته دوم بسکتبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی از روز یکشنبه به میزبانی واحد سمنان برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته