دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مرداد 1394 - 18:33
سرپرست معاونت برنامه ریزی واحد رشت:

انضباط مالی از اصلی‌ترین سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان است

کارگاهی یک روزه با هدف آشنایی کارشناسان مالی و برنامه و بودجه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با قوانین و مقررات برنامه و بودجه و کدینگ اعتبارات پژوهشی برگزار شد.
کد خبر : 30599

به گزارش خبرنگار آنا از رشت، یک دوره کارگاه یک روزه « کدینگ اعتبارات پژوهشی » دانشگاه آزاد اسلامی با حضور رئیس مرکز برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی ، معاون برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و جمعی از کارشناسان برنامه و بودجه و مالی واحد ها و مراکز آموزشی دانشگاههای آزاداسلامی استان گیلان در سالن جلسات واحد رشت برگزار شد.


در این جلسه علیرضا فرخ بخت فومنی، سرپرست معاونت برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، ضمن خیرمقدم به حاضرین، با برشمردن اهداف برگزاری این کارگاه در استان گیلان، گفت: این کارگاه با هدف آشنایی کارشناسان مالی و برنامه و بودجه واحد های دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با قوانین و مقررات برنامه و بودجه و کدینگ اعتبارات پژوهشی است. در این کارگاه دستورالعمل حسابداری اعتبارات تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی برای شرکت کنندگان تشریح خواهد شد.


وی تأکید کرد: انضباط مالی از اصلی ترین سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان است. فعالیت های مالی باید منطبق بر برنامه های پیش بینی شده باشد و از انجام کارهای بدون برنامه پرهیز گردد.


فرخ بخت همچنین افزود: حرکت به سمت کیفی سازی فعالیت های دانشگاه یکی دیگر از سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان بوده که به صورت جدی دنبال می شود.برنامه ریزی برای ایجاد و گسترش مراکز رشد و فنآوری و شرکت های دانش بنیان از دیگر فعالیت های دانشگاه آزاد استان خواهد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته