دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مرداد 1394 - 16:26
همراه با مسابقات تیمی دانشگاه آزاد اسلامی/ 66

خوزستان قهرمان بلامنازع مسابقات دسته اول فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد

در مسابقات دسته اول فوتسال قهرمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در واحد نجف آباد دو تیم خوزستان وکهگیلویه به فینال راه یافتند و در مصاف با هم تیم‌ خوزستان قهرمان این رقابت ها شد.
کد خبر : 30598

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مسابقات دسته اول فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی کشور از روز یکشنبه 4 مردادماه تا امروز با حضور 110 ورزشکار، مربی، سرپرست، داور و 7 تیم برتر دسته اول در سالن ورزشی پوریای ولی واحد نجف آباد برگزار و با مشخص شدن تیم قهرمان در این دوره از رقابت ها به کار خودپایان دادند.


در رشته پرطرفدار فوتسال، خوزستان با نتیجه 3 به 2 کهکیلویه را در ضربات پنالتی شکست داد و به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات رسید و کهکیلویه با شکست در برابر خوزستان به مقام دومی رضایت داد.


در رده بندی دو تیم جا مانده از فینال، گیلان و قزوین به مصاف هم رفتند تا کاپ مقام سومی این دوره از رقابت‌ها را به خانه ببرند. تیم استان گیلان در بازی نفس گیر و در ضربات پنالتی با نتیجه 6 بر 5 تیم استان قزوین را شکست داد وبه مقام سوم این دوره ازبازی‌ها رسید.


رئیس دانشگاه نجف آباد در مراسم اختتامیه بازی‌ها اظهار کرد: هدف از برگزاری مسابقات ایجاد روحیه نشاط، شادابی و ایجاد ارتباط و دوستی در بین دانشجویان است که زمینه فعالیت‌های علمی و آموزشی در دانشگاه خواهد بود.


دکتر امیری افزود: باید از مسئولان دانشگاه به ویژه رئیس دانشگاه دکتر میرزاده و معاون ورزش دکتر دادکان و همکارانشان تشکر کنیم که با ایجاد تحول در ورزش دانشگاه به هرچه بهتر برگزار شدن مسابقات ورزشی کمک کردند.


در ادامه دبیر انجمن فوتسال و فوتبال دانشگاه آزاد گفت: با حضور دکتر دادکان به عنوان معاون ورزش دانشگاه آزاد تحولی چشمگیر در ورزش دانشگاه آزاد ایجاد شده، ازجمله ایجاد انجمن‌های ورزشی در دانشگاه که همه برنامه‌ریزی مسابقات را به عهده داشتند و تلاش شد که به نحو احسن مسابقات برگزار شود.


حسین صدقی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در معاونت ورزش دانشگاه، تیم‌های ورزشی در سه دسته (اول، دوم، سوم) مسابقه برگزار می‌کنند که این باعث رقابت و هیجان بیشتر در بین ورزشکاران می‌شود. همچنین سعی شده از امکانات موجود در واحدهای دانشگاهی استفاده شود و دانشگاه نجف آباد و اردبیل به عنوان قطب فوتسال دانشگاه‌های آزاد کشور انتخاب شدند.


سرپرست فنی مسابقات با تشکر از تمامی مسئولان دانشگاه نجف آباد به ویژه دکتر امیری رئیس دانشگاه که در برگزاری هرچه بهتر این دوره از مسابقات همکاری‌های لازم را کردند و ناظران معاونت ورزش گفت: واقعا میزبانی این دانشگاه و امکانات و تجهیزات استاندارد ورزشی، سالن‌های مجهز، خوابگاه، سلف سرویس و همه امکانات دیگر برای برگزاری مسابقات ورزشی منحصر بفرد و مثال زدنی است.


وی افزود: این مسابقات با شرکت 8 تیم در دسته اول در دو گروه 4 تیمی برگزار شد که متاسفانه قهرمان دوره گذشته تیم زنجان شرکت نکرد، لذا مسابقات با 7 تیم برگزار و پس از برگزاری 13 مسابقه تیم‌های خوزستان و کهکیلویه و بویر احمد به فینال راه یافتند و تیم‌های گیلان و قزوین به ردبندی رسیدند. همچنین تیم‌های زنجان و خراسان رضوی با کسب رتبه هفتم به دسته دوم سقوط کردند.


سرپرست فنی مسابقات اظهار کرد: تیم کهکیلویه عنوان تیم اخلاق این دور از مسابقات را از آن خود کرد و کمیته فنی مسابقات علیرضا رفیع زاده از تیم خوزستان را فنی‌ترین بازیکن این دوره از رقابت‌ها اعلام کرد.


در اختتامیه این بازی‌ها که در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برگزار شد تیم‌های قهرمان و بازیکنان برتر هر رشته کاپ قهرمانی و لوح تقدیر خود را از مسئولان دانشگاه و سرپرستان فنی تیم‌ها دریافت کردند.


مسابقات دسته دوم فوتسال قهرمانی دانشجویان دانشگاه آزاد از تاریخ 10 الی 16 مرداد ماه جاری با حضور 150 ورزشکار و 10 تیم شرکت کننده از استان‌های مختلف و دسته سوم این مسابقات از تاریخ 18 الی 25 مردادماه جاری در واحد نجف آباد به رقابت می‌پردازند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته