دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1397 - 10:23

پیام دو مقام انگلستان به مناسب عید قربان

وزیر امور خارجه انگلستان و مسئول سازمان ملل دولت انگلیس با ارسال پیامی فرا رسیدن عید سعید قربان را به همه مسلمانان تبریک گفتند.
کد خبر : 305851

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از وزارت امور خارجه انگلیس، جِرِمی هانت وزیر امور خارجه انگلیس در بیانیه‌ای فرارسیدن عید قربان را به مسلمانان این کشور و سراسر جهان تبریک گفت.


او در این پیام نوشت:


«مسلمانان سراسر جهان برای برگزاری جشن این عید گرد هم می‌آیند، من به وجود تنوع زیاد و آزادی و تحمل و حاکمیت قانون که در کشورم وجود دارد، افتخار می‌کنم.


من می‌خواهم به جوامع مسلمان بریتانیا اطمینان دهم که این کشور همیشه جایی است که مردم از همه مذاهب می‌توانند آزادانه در آن زندگی کنند و دین خود را طبق وجدان خود انجام دهند؛ زیرا آزادی در قلب دموکراسی ماست.


جوامع مسلمان بریتانیا بخشی از ساختار کشور ما هستند که به همه سطوح جامعه ما کمک می‌کنند. قدرت انگلیس به مردم آن است. و این تنوع ما، تجارب و دیدگاه‌های مختلف در جامعه ماست که باعث ایجاد پویایی، نوآوری و رفاه برای همه می‌شود.


عید شما مبارک.»


علاوه بر این، طارق احمد وزیر مسئول در امور کشورهای مشترک‌المنافع و سازمان ملل متحد دولت بریتانیا ضمن تبریک عید قربان از قصد خود برای شرکت در مراسم ویژه‌ای در این زمینه خبر داد.


انتهای پیام/4068/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته