دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مرداد 1397 - 23:05
یوسفی خبر داد؛

طرح سئوال از وزیر ورزش در خصوص ناآرامی‌ روی سکوی ورزشگاه‌ها

عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از به جریان افتادن طرح سئوال از وزیر ورزش به علت ناآرامی‌های اخیر روی سکوهای استادیوم‌ها خبر داد.
کد خبر : 305824

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از خانه ملت، همایون یوسفی از به جریان افتادن طرح سئوال از وزیر ورزش به علت ناآرامی‌های اخیر روی سکوهای استادیوم‌ها خبر داد.


یوسفی با اشاره به اظهارات رحمانی‌فضلی وزیر کشور مبنی بر برگزاری ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بدون حضور تماشاگران، اظهار کرد: وزیر کشور با توجه به ضرورت تأیید امنیت مسابقات از سوی شورای تأمین برای برگزاری مسابقات ورزشی این مسئله را مطرح کرده است ولی باید توجه داشت که با ممانعت از حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها مشکلی حل نخواهد شد و چنین تصمیم عین پاک کردن صورت مسئله است.


نماینده اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر پرهیز از برخوردهای ضربتی به‌ویژه در حوزه ورزش، افزود: قطعاً این اقدام و روش تأثیری بر بی‌اخلاقی‌ها و تنش در ورزشگاه‌ها ندارد.


وی با بیان این‌که حل ریشه‌ای معضل بی‌اخلاقی در ورزشگاه‌ها باید با هم‌یاری همه دستگاه‌ها حل و فصل شود، ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت وجود اخلاق در ورزشگاه‌ها طرح سئوالی از وزیر ورزش و جوانان تدوین شده است.


عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش تصریح کرد: به‌نظر می‎رسد ادارات ورزش و جوانان در استان‌ها نسبت به امنیت ورزشگاه‌ها هیچ اهتمامی نمی‌ورزند که به همین دلیل با طرح این سئوال پیگیر بازگشت آرامش به ورزشگاه‌ها خواهیم بود.


انتهای پیام//پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته