دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مرداد 1397 - 18:15
بازی‌های آسیایی جاکارتا؛

مردانی و گرایی به مدال برنز رسیدند/ پایان کار فرنگی‌کاران در روز اول با دو برنز

فرنگی‌کار وزن 60 کیلوگرم کشورمان در ادامه بازی‌های آسیایی جاکارتا با برتری مقابل نماینده ازبکستان گردن‌آویز مدال برنز شد.
کد خبر : 305782

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در ادامه بازی‌های آسیایی جاکارتا، فرنگی‌کاران کشورمان کار خود را از صبح امروز در اوزان 60 و 67 کیلوگرم آغاز کردند.


بر این اساس، مهرداد مردانی در وزن 60 کیلوگرم با برتری مقابل نماینده ازبکستان در دیدار رده‌بندی مدال برنز را بر گردن آویخت.


مهرداد مردانی در دور اول با پیروزی هفت بر سه مقابل «سئونگ‌هاک» از کره‌جنوبی راهی مرحله یک چهارم نهایی شد، نماینده کشورمان در دور دوم با نتیجه سنگین 9 بر صفر مغلوب دارنده مدال نقره المپیک از ژاپن شد که با توجه به حضور فرنگی‌کار ژاپنی در فینال به شانس مجدد رفت.


مردانی در این مرحله با پیروزی 9 بر صفر مقابل نماینده اندونزی راهی دیدار رده‌بندی شد و در این مرحله به مصاف بهرام‌‌اُف از ازبکستان رفت و موفق شد حریفش را با نتیجه هشت بر صفر مغلوب کرده و مدال برنز را بر گردن بیاویزد.


محمدرضا گرایی دیگر کشتی‌گیر ایرانی در دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز به مصاف یینگوا هانگ از چین‌تایپه رفت که با برتری 11 بر صفر دومین مدال برنز کشتی فرنگی را برای ایران به ارمغان آورد.


با این مدال، تیم کشتی فرنگی ایران در روز اول این رقابت‌ها با دو مدال برنز به کار خود پایان داد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته