دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مرداد 1397 - 19:31

پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به مناسبت روز پزشک

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران طی پیامی فرا رسیدن روز پزشک را به جامعه پزشکی تبریک گفت.
کد خبر : 305781

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، دکتر سیدعلی ابطحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران همزمان با فرا رسیدن روز پزشک پیام تبریکی صادر کرد. در این پیام آمده است: یکم شهریورماه، زادروز دانشمند بزرگ و طبیب برجسته و نامدار ایرانی، شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا فرصتی مغتنم و مناسب برای یادآوری و درک اهمیت و جایگاه جامعه پرتلاش و توانمند پزشکان کشور است تا تلاش‌های ارزنده آنها که به واسطه مهارت، دانش، ایثار و اخلاص همواره نویدبخش حیات و سلامت مردم است، مورد تقدیر و تکریم قرار گیرد.


در پیام سیدعلی ابطحی مطرح شد: بی‌شک حضور سبز و حماسی پزشکان ایران اسلامی در سال‌های دفاع مقدس فصل درخشانی است که به علت قرابت و همراهی با عظمت معنوی ارزش‌های شهادت و ایثار، جاودانگی یافته و با تقدیم شهیدان فراوان، فضای فرهنگی جامعه پزشکی کشور را عزت و آبرو بخشیده است. اکنون دانشگاه آزاد اسلامی در دهه چهارم فعالیت خود در عرصه آموزش عالی کشور بخش عمده‌ای از بار آموزش، درمان و بهداشت جامعه را به دوش می‌کشد. حرکت در راستای ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات درحوزه پزشکی، روزهای پرفروغی را نوید می‌دهد.


سیدعلی ابطحی در انتهای پیام خود گفت: اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای جامعه پزشکی که با از خودگذشتگی و آراستگی به درجه رفیع شهادت نائل شدند، روز پزشک را به تمامی طبیبان فرزانه و جامعه پزشکی تلاش‌گر ایران اسلامی به‌خصوص پزشکان سخت‌کوش دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران تبریک و تهنیت گفته و برای همه آنان از درگاه حضرت احدیت آرزوی سلامتی و توفیق خدمت به مردم خواستارم و امیدوارم همچون گذشته تلاش برای درمان بیماران که مبتنی بر فطرت پاک تمامی انسان‌هاست را سرلوحه تلاش بی‌وقفه خود کنند و با خدمت‌گزاری صادقانه به بندگان در مسیر کسب رضای الهی گام بردارند.


انتهای پیام/4021



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته