دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1397 - 02:01
 سرکلانتر سوم پلیس پایتخت مطرح کرد؛

جیب‌بر مترو به دام افتاد/اعتراف به 33 فقره سرقت

 سرکلانتر سوم پلیس پایتخت از دستگیری یک جیب‌بُر حرفه‌ای، در محدوده ایستگاه متروی قلهک، خبر داد و گفت: این متهم، در بازجویی‌های انجام شده، به 33 فقره سرقت اعتراف کرد.
کد خبر : 305775

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، علی کارخانه با اشاره به شکایت‌های ارائه شده از سوی شهروندان و مسافران متروی قلهک در خصوص سرقت‌ها و جیب‌بُری‌های صورت گرفته از آنها، اظهار کرد: تیمی از ماموران کلانتری 124 قلهک، به بررسی موضوع پرداختند. در بررسی‌های انجام شده، چهره سارق به دست آمد و در میان ماموران گشت انتظامی توزیع شد تا در صورت برخورد با فرد متهم، وی را دستگیر کنند و علاوه بر این، آموزش‌های لازم در خصوص جیب‌بری و هشدارهای مراقبتی و امنیتی نیز در این خصوص، به شهروندان و مسافران مترو ارائه شد.


کارخانه عنوان کرد: این اقدامات ادامه داشت، تا اینکه ماموران انتظامی این کلانتری سارق مذکور را هنگام پرسه‌زنی و انتخاب سوژه‌های سرقت در محدوده ایستگاه متروی مذکور مشاهده و در کمترین زمان ممکن، وی را دستگیر و به همراه اموال همراهش به کلانتری محل، منتقل کردند.


سرکلانتر سوم پلیس پایتخت تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه اتهامی شد، اما زمانی که وسایل وی مورد بازرسی قرار گرفت و تعدادی اموال مسروقه، از جمله گوشی تلفن همراه، کارت عابر بانک و تعدادی مدارک مسروقه شهروندان کشف شد، به‌ناچار لب به اعتراف گشود و به جرایم خود اعتراف کرد.


به گفته وی، این متهم همچنین به 33 فقره سرقت و جیب‌بُری، در محدوده ایستگاه‌های مترو اعتراف و با تکمیل پرونده راهی دادسرا شد.


انتهای پیام/4009/4039/


انتهای پیام/

برچسب ها: دستگیری سرقت
ارسال نظر
هلدینگ شایسته