دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
شاه‌حسینی در گفتگو با آنا خبر داد؛

حضور بازیگران عراقی در «به کودکان شلیک نکنید»

کارگردان «به کودکان شلیک نکنید» گفت: به دلیل اینکه داستان این فیلم سینمایی در عراق روایت می‌شود از بازیگران عراقی در این فیلم سینمایی استفاده می‌کنیم.
کد خبر : 305719

انسیه شاه‌حسینی در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، درباره آخرین وضعیت پروژه سینمایی «به کودکان شلیک نکنید» گفت: نگارش فیلمنامه و بازنویسی دوباره آن به پایان رسیده و در حال برنامه‌ریزی برای تولید آن هستیم.


کارگردان «به کودکان شلیک نکنید» افزود: پیش تولید این فیلم سینمایی در مراحل نهایی خود قرار دارد و ان‌شاءالله با تأمین منابع مالی، وارد فاز تولید می‌شویم.


وی گفت:‌ تمام تلاش ما این است که فیلم را برای اکران در جشنواره سی و هفتم فجر آماده کنیم.


شاه‌حسینی درباره بازیگران «به کودکان شلیک نکنید» اظهار کرد: بازیگران این فیلم سینمایی، عراقی هستند و احتمالاً از چند بازیگر عرب ایرانی نیز استفاده کنیم.


به گفته این کارگردان، به دلیل اینکه داستان این فیلم سینمایی در عراق روایت شده، 99 درصد این پروژه در عراق فیلمبرداری می‌شود.


وی درباره زمان آغاز ساخت این پروژه توضیح داد: زمان قطعی شروع ساخت این فیلم مشخص نیست؛ ولی تلاش داریم به‌زودی ساخت این پروژه را آغاز کنیم و به سی‌ و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر برسانیم.


فیلمنامه «به کودکان شلیک نکنید» از سال 1395 به کارگردانی انسیه شاه‌حسینی و تهیه‌کنندگی سعید سیدزاده آماده ساخت است؛ اما مشکلات مالی باعث شده که ساخت این پروژه سینمایی تا امسال به طول بینجامد. این اثر یک فیلم دفاع مقدسی است.


انتهای پیام/4072/4073/ن


انتهای پیام/

برچسب ها: دفاع مقدس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته