دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 شهريور 1397 - 06:06
رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با آنا:

تشکیل مجموعه‌های اقتصادی در مرزها را پیگیری می‌کنیم

رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت مجموعه‌های اقتصادی مرزی را از طریق وزارت امور خارجه، پیگیری می‌کنیم و معتقدیم که تشکیل و تقویت کنسرسیوم‌های مرزی در دور زدن تحریم‌ها راهگشاست.
کد خبر : 305696

مرتضی صفاری‌نطنزی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره فعالیت کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی در راستای تقویت دیپلماسی اقتصادی، اظهار کرد: این کمیته مسئولیت پیگیری مسائل و مشکلات مرزی را بر عهده دارد و در این زمینه به سفرهای متعددی رفته است و اکنون هم با توجه به شرایط خاص اقتصادی، از تمامی مرزها بازدید می‌کنیم و مشکلات را تحت نظر داریم.


وی با بیان اینکه یکی از وظایف کمیته روابط خارجی، نظارت دقیق برای جلوگیری از وقوع تخلف‌های مرزی است، تصریح کرد: تمرکز بر رفع موانع همکاری‌های اقتصادی با همسایگان و تسهیل روند صادرات از اولویت‌های کاری کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی در شرایط تحریم است.


نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مباحث اقتصادی در همه کمیسیون‌های مجلس در اولویت قرار دارد، خاطرنشان کرد: هر چند کمیته روابط خارجی ارتباط مستقیمی با کنسرسیوم‌ها ندارد، اما از طریق وزارت امور خارجه، تقویت این مجموعه‌های اقتصادی را پیگیری می‌کنیم و معتقدیم که تشکیل و تقویت کنسرسیوم‌های مرزی در دور زدن تحریم‌های یکجانبه آمریکا بسیار راهگشاست.


انتهای پیام/4034/پ




انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب