دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1397 - 00:57
دبیر کل جمعیت فداییان اسلام در گفتگو با آنا:

قوه‌قضائیه در برخورد با مفاسد به هیاهوی صاحبان قدرت و ثروت توجه نکند

دبیر کل جمعیت فداییان اسلام گفت: قوه‌قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی به هیاهوی صاحبان قدرت و ثروت توجهی نکند.
کد خبر : 305695

محمدمهدی عبدخدایی، در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به اجازه رهبر معظم انقلاب، مبنی بر برخورد سریع و عادلانه قوه‌قضائیه با مفاسد اقتصادی، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب همیشه برخورد با مفاسد اقتصادی را به صورت صریح و شفاف خواستار بودند.


دبیر کل جمعیت فداییان اسلام افزود: امروز برخورد با مفاسد اقتصادی در جنگ اقتصادی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.


عبدخدایی خاطرنشان کرد: در شرایط جنگ اقتصادی، برخی دنبال سودهای کلان هستند و این قوه‌قضائیه است که باید برای مبارزه با مفاسد اقتصادی وارد عمل شود و نگذارد ناامنی اقتصادی بر کشور حاکم شود.


وی تصریح کرد: امروز برخی بر اساس رانت اطلاعاتی که در اختیار دارند، در اقتصاد کشور ایجاد می‌کنند، به همین دلیل رهبر معظم انقلاب برخورد با مفاسد را به صورت قاطع خواستار شدند؛ امیدواریم این اجازه که ایشان به قوه‌قضائیه دادند، نتایج مناسبی را در پی داشته باشد.


دبیرکل جمعیت فداییان اسلام افزود: قوه‌قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی، ملاحظه هیچ‌کس را نکند و آنچه واقعیت است انجام دهد. البته ممکن است در این جریان عده‌ای از چنگ قانون فرار کنند، اما اگر دستگاه قضا درست عمل کند، کسی نمی‌تواند راه فرار داشته باشد.


وی گفت: سرعت بخشیدن در اجرای دستور رهبر انقلاب و عمل قاطع قوه‌قضائیه برای مبارزه با مفاسد اقتصادی، نباید سبب این شود که افراد بی‌گناه هم مشمول این قانون شوند و در این آتش بسوزند.


دبیر کل جمعیت فداییان اسلام افزود: قوه‌قضائیه باید قانونی عمل کند و بر اساس مبانی قانونی وارد عمل شود.


وی ادامه داد: نباید مبارزه با مفاسد اقتصادی، سبب ترس و وحشت برخی افرادی شود که به صورت قانونی و درست عمل می‌کنند، زیرا این ترس سبب خالی شدن انبارها می‌شود و تُجار از سفارش کالای اساسی سر باز می‌زنند و ناخواسته ممکن است در آینده با فاجعه دیگری روبه‌رو شویم.


عبدخدایی با اشاره به اینکه گاهی برخورد با کانون‌های قدرت و ثروت سبب می‌شود برخی هیاهو به راه بیندازند، تصریح کرد: نباید به هیاهوی صاحبان قدرت توجهی کرد؛ ولی باید درست و با دقت پیش رفت؛ چون این کار به ظرافت خاصی نیاز دارد.


انتهای پیام/4034/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته