دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مرداد 1397 - 13:43
بازی‌های آسیایی جاکارتا؛

مردانی به رده‌بندی رفت/ کشتی فرنگی در انتظار 2 برنز

نماینده وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی در بازی‌های آسیایی جاکارتا با پیروزی در گروه شانس مجدد به دیدار رده‌بندی راه یافت.
کد خبر : 305687

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی جاکارتا از صبح امروز در اوزان 60 و 67 کیلوگرم آغاز شد. مهرداد مردانی در 60 کیلوگرم با پیروزی مقابل نماینده میزبان در گروه شانس مجدد جواز حضور در دیدار رده‌بندی را کسب کرد.


در وزن 60 کیلوگرم که 14 نفر حضور دارند مهرداد مردانی در دور اول به مصاف «کیم سئونگ هاک» دارنده مدال برنز جهان از کره‌جنوبی رفت که با پیروزی هفت بر سه راهی مرحله یک چهارم نهایی شد، اما در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر مغلوب «شینوبو اوتا» دارنده مدال نقره المپیک از ژاپن شد که با توجه به حضور حریفش در فینال نماینده کشورمان به شانس مجدد رفت.


مردانی در این مرحله با نتیجه 9 بر صفر مقابل نماینده میزبان به پیروزی رسید و راهی دیدار رده‌بندی شد. وی برای کسب مدال برنز به مصاف نماینده ازبکستان خواهد رفت.


در وزن 67 کیلوگرم نیز که 16 نفر شرکت کرده‌اند محمدرضا گرایی در دور اول با نتیجه 11 بر دو «حسن عبدالکریم» از سوریه را شکست داد. وی در دور دوم به مصاف «المورات تسمرادوف» دارنده مدال برنز المپیک و جهان از ازبکستان رفت و در حالی‌که تا ثانیه‌های پایانی با نتیجه هشت بر پنج از حریف عقب بود، موفق شد با ضربه فنی به پیروزی برسد و گام به نیمه‌نهایی گذاشت، اما در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر مغلوب «آلماتکبیسپایف» دارنده مدال نقره و برنز جهان از قزاقستان شد و شانس حضور در فینال و کسب مدال طلا را از دست داد.


وی در دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز روی تشک خواهد رفت.


انتهای پیام/4057


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته