دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1397 - 06:58
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با آنا:

مسامحه دربرابر مفاسد اقتصادی پذیرفتنی نیست

عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه با حکم رهبر معظم انقلاب به قوه‌قضائیه جای هیچ عذری نیست، گفت: مسامحه در برابر مفسدان اقتصادی هرگز به صلاح نظام و انقلاب نیست.
کد خبر : 305675

آیت‌الله حسن ممدوحی، در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اجازه رهبر معظم انقلاب برای برخورد سریع قوه‌قضائیه با مفاسدان اقتصادی را راهگشا دانست و اظهار کرد: مقام معظم رهبری آنچه در برخورد با مفسدان اقتصادی ضرورت داشت را انجام دادند؛ اکنون نوبت قوه قضائیه است که وارد اقدام و عمل شود.


عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: برخورد قاطع قوه‌قضائیه سبب آرامش اقتصادی در کشور می‌شود و افراد نباید برای کاهش این جریان به دنبال لشکرکشی وسط خیابان‌ها باشند.


عضو سابق مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: قوه‌قضائیه در چارچوب قانون محکم و با قاطعیت در برابر مفسدان اقتصادی بایستد و اجازه رهبری در قالب همین چارچوب قانونی در قوه قضائیه تعریف شده است و بسیار نافذ است.


وی تصریح کرد: با حکم رهبر معظم انقلاب به قوه‌قضائیه جای هیچ‌گونه عذر و تعللی نمانده و مسامحه کردن در برابر مفسدان اقتصادی هرگز به صلاح نظام و انقلاب نیست.


عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ادامه داد: امروز ملت پشتیبان نظام و انقلاب هستند و انتظار دارند که قوه‌قضائیه نیز در حمایت از ملت ورود جدی داشته باشد، مراجع تقلید و علما نیز حمایت‌های خود را به صورت صریح از این حرکت اعلام کرده‌اند؛ اینک هنگام اقدام و عمل است که مسئولان قضایی باید در عرصه میدانی نشان دهند.


انتهای پیام/4034/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته