دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

واکنش مجری تلویزیون پس از تماشای «تنگه ابوقریب»

مجری تلویزیون پس از تماشای فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» به کارگردانی بهرام توکلی واکنش نشان داد و آن را از بهترین و تأثیرگذارترین فیلم‌های دفاع مقدس دانست.
کد خبر : 305645

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» به کارگردانی بهرام توکلی که موفق شد تنها در مدت زمان یک هفته از اکران خود به فروش میلیاردی در سینماهای تهران و شهرستان برسد، مورد توجه بسیاری از مخاطبان و هنرمندان قرار گرفت.


مژده لواسانی مجری تلویزیون درباره بهترین فیلم جشنواره سی‌وششم گفت: شبی که در جشنواره فیلم فجر؛ «تنگه ابوقریب» را دیدم، مفصل درباره آن نوشتم و کتمان نمی‌کنم که چقدر از تماشای فیلمی که بسیار فراتر از انتظارم بود، ذوق‌زده شده بودم.


وی افزود: حالا این فیلم تحسین شده اکران شده و معتقدم که «تنگه ابوقریب»؛ بدون تردید یکی از بهترین و تأثیرگذارترین فیلم‌های دفاع مقدس است.


لواسانی اضافه کرد:‌ بهرام توکلی بعد از تجربه فیلم‌های متفاوتی در ژانرهای مختلف مثل «پرسه در مه» و «من دیه‌گو مارادونا هستم» در اولین تجربه فیلمسازی در ژانر جنگی، همه را شگفت‌زده کرد و نشان داد که فیلم به فیلم موفق‌تر است.


به گفته این مجری تلویزیون، بازی‌های فیلم «تنگه ابوقریب» درخشان و تماشایی است به خصوص امیر جدیدی و جواد عزتی که در این فیلم و نقش‌های متفاوت غوغا کردند.


وی یادآور شد: «تنگه ابوقریب»؛ روایت دلاورمردانِ گردان عمّار است که جانشان را دادند تا در روزهای آخر قبل از قطعنامه، دشمن بعثی از تنگه ابوقریب عبور نکند و با اشغال خوزستان، برنده جنگ نباشد.


لواسانی با بیان اینکه فیلم «تنگه ابوقریب» ادای احترامِ با شکوهی به این مردانِ مرد است، ‌گفت: این فیلم را تماشا کنید اما فراموش نکنیم که تا همیشه به این نسل از آسمان مدیون هستیم.


«تنگه ابوقریب» با بازی امیر جدیدی، جواد عزتی، مهدی پاکدل، حمیدرضا آذرنگ، مهدی قربانی، بانیپال شومون و … روایتی سینمایی است از یکی از عملیات روزهای پایانی جنگ که سرنوشت روزهای آخر جنگ را دست‌خوش تغییر کرد.


انتهای پیام/4072/4073/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته