دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس کلانتری 133 شهرزیبا:

دزد خیابان شهر زیبا هنگام سرقت دستگیر شد

رئیس کلانتری 133 شهرزیبا با اشاره به دستگیری یک سارق منزل در این محدوده گفت: این سارق با تخریب درهای ورودی ساختمان‌ها، اقدام به سرقت می‌کرد که با تلاش ماموران دستگیر شد.
کد خبر : 305568

عظیم شبی‌پور در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا با بیان اینکه ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشت‌زنی در بلوار فردوس، و اطراف آن بودند که از طریق اپراتور مرکز فوریت‌های پلیسی 110 خبری مبنی بر حضور یک سارق، در خانه یکی از شهروندان به آنها گزارش شد، اظهار کرد: به‌دنبال وقوع این سرقت، بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به محل اعلام شده، اعزام شدند.


وی ادامه داد: با رسیدن ماموران به محل، یک سارق که در حال تخریب قفل در ورود خانه بودند، پا به فرار گذاشته و تجهیزات خود را رها کرد، که این اقدام به تعقیب وی منجر شده و متهم پس از دقایقی تعقیب و گریز بازداشت شد.


این مقام انتظامی بیان کرد: در بررسی‌های اولیه، متهم به‌جرم خود مبنی بر سرقت از منزل مذکور اعتراف کرد و به این ترتیب، پس از اعتراف به جرم خود برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شد.


به گفته وی در بازرسی از وسایل متهم، تعدادی تجهیزات تخریب در منازل از جمله دیلم، اره آهن‌بر و پیچ گوشتی، کشف شد.


کلانتر محله شهرزیبا عنوان کرد: این متهم در کلانتری نیز تحت بازجویی قرار گرفت که در نتیجه به سه‌فقره سرقت دیگر به همین روش اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.


انتهای پیام/4009/4039/


انتهای پیام/

برچسب ها: سرقت کلانتری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته